Mama-Sau mai rău la închisoare....
Eu-N.are cum!
Mama-Pai acum vorbește politia despre sentința lui....
În timpul discuției mele cu mama ea intra pe ușa doctorul....
Doc-Buna ziua!
Mama, ducând.se mai aproape de el-Buna ziua, are ceva grav fata mea?
Doc-Nu....nimic grav...o sa externam mâine...
Mama-Bine,mersi!
Doc-Doamna....cred că ar trebuie sa plecați ....că orele vizitelor s.au încheiat
Mama-Nu pot...este fata mea!Vrei să o las singura aici?
Doc-Nu v.a fi singură!Așa că doamna va rog frumoasa sa pleaca.ti, până nu chem garda!
Mama-De aici nu plec!
Eu-Mama, poți pleca.... mă descurc singură...
Mama-Ba nu!
Doc-GARDA!
A venit garda, doi oameni musculoși...și a luat.o pe mama de mâini
Mama, dandu.le mâinilor celor doi de pe ea-Ma descurc singură!
Garda-Bine!după aproximativ două ore
M.am trezit iar în camera de spital....se auzeau niste voci de pe hol...auzeam vocea lu' Alan și a unui bărbat necunoscut....
-E vina ta! Numai a ta!
După mi.am dat seama că de fapt nu era un vis, sau mai bine zis un coșmar!
Era realitate....Mă ridic din pat cu toată puterea pe care o aveam și mă îndrept spre holul spitalului
Când dau să deschid ușa, era incuitata!
Ce spital este asta?!
Mi.am dat seama că avem o agrafa in par...am văzut fazele astea într-un film...părea ușor...dau să deschid ușa cu agrafa....și prin surprinderea mea....am putut....
Când ies pe holul mult prea alb...și mult prea gol...nici macar un scaun...Ce spital este asta?
Aveam dreptate după colt..era Alan cu un bărbat...
Puteam auzi bine ce vorbesc ei doi
Bărbatul-Imi vreau bani! Alfel te bag la răcoare!
Alan-Bine că mi.ai spus...mă duc să.mi iau ceva pe mine sa nu îngheț dracu!
Bărbatul-Nu trebuie neapărat să îți iei ceva...te bat aia până te încălzești
Alan-Cred că acu vorbești despre tine, javra!
Bărbatul-Eu ți.am zis ce vreau!
Alan-Ce dracu nu înțelegi...că ți.am mai dat odată!
Bărbatul a vrut să de.a in Alan...da Alan i.a prins pumnul cu mâna lui și intr.o secunda...pumnul lu Alan face contact cu fata bărbatului....și bărbatul a făcut contact cu podea rece a Spitalului
Barbatul, ridicându.se-Hai vino aici, drac împielițat!
Alan-Daca îți mai dau una îți divorțează ochii!
Mă prinde cineva de spate și mă ia de sus...
Eu-Lasa.ma jos!
Bărbatul care m.a luat pe sus-Sefu....uita.ti pe cine am găsit!
Alan-las.o jos!Și i.al pe asta de aici...arătând spre bărbatul care stătea pe jos...
După ce au plecat cei doi îl întreb...
Eu-Cine era ăla?
Alan-Nu te interesează!
Eu-Zi cine era?
Alan, trecând indiferent pe lângă mine-Nu e treabă ta, pa!
Și plecă spre ieșirea spitalului....
Asistenta-Ce cauți jos din pat?Hai fuguta in pat!După o săptămână!
Nu am mai auzit nimic de Alan în ultimă săptămână....și nu sa mai întâmplat nici interesant....
Dar azi...e ultima zi de școală....Azi termin clasa a 12... urmează să mă mut de aici, in Anglia....la facultate Harvard...facultatea mult visata de multi....bine inca nu stiu sigur....ca din 100 de elevi sa fiu eu alesa...In acest timp vine in camea mea, prietena mea cea mai buna si prea adventuroasa pentru mine, si mai nebuna decat mine AndreeaEu-Buna!
Andreea-Hai ma nu.ti fie frica.....cu siguranta tu te vei duce la stupida aia de facultate la care tot vrei sa mergi
Eu-Unu la mana nu este stupida si doi la mana daca nu intru eu? N.am la alta facultate sa ma inscriu...nu stiu la ce facultat....
CITEȘTI
APRIL
RomanceSfârșitul clasei a-12-a, atunci a început totul, o vacanță, 3 luni, atât timp are la dispoziție Alan sa demonstreze că o iubește pe April O sa reușească Alan s.o cucerească pe April?