Directoarea-Pentru facultatea Harvard am avut inscrisi 100 de elevi, dar doar UNUL a intrat...acela este Wiliam Green
Ceeeee?? Nu.mi vine sa cred!!
Andreea, uitandu.se la mine-Nu.i nimica! zice si ma ia in brate
Ma despart din imbratisarea Andreei, si dau sa ma uit inspre mama si tata
Mama se ridica depe scaun, isi ia plicul si pleaca de demazagita...tata inca statea acolo uitandu.se la mine, se poate observa tristetea de pe fata lui...
Imi pare rau ca mi.am dezamagit pariniti, rudele si prieteni
Directoare, dandu.se jos de pe scena-April Brown! Poti vezi putin sa vorbim in patru ochii?
M.am ridicat de pe scaun si m.am dus in culise sa vorbsc cu doamna directoare
Directoarea-April, draga!Vino aici si stai langa mine! imi face semn sa ocup locul de langa ea.
Directoarea-Draga mea..si eu ma asteptam sa intri tu la facultate...dar eu as mai putea sa obtin inca un loc la facultatea Harvard
Eu, uimita-Ce?Chiar puteti?
Directoarea-Da desigur, dar daca iti obtin locul...imi dai ceva in schimb, stii tu..o intelegere
Ce??Cum poate sa ceara asa ceva...sa.mi obtin un afurist de loc la facultatea mult visata, pentru nu stiu ce..
Eu, cred ca o sa regret enorm alegerea-Ascult!
Directoarea, bucuroasa de alegerea facuta-Uite draga mea..si veni mai aproape de mine...iti propun un schimb, un targ...eu iti obtin locul la facultatea aia...dar tu trebuie sa faci cumva ca taica.tu sa se desparta de prea iubita ta mama...se ridica de pe scaun si ia o foaie de pe masa de langa alaturi e un pix si mi le pune in fata...si dupa ce taica.tu se va desparti de maica.ta, sa.l faci sa se indragosteasca de mine! Si ca sa fiu sigura ca respecti promisiune vei semna aceea foaie..
Eu-Ce? Cum imi cereti asa ceva? Cum sa pot sa.i despart? Sunt parinti mei...si pentru ce..pentru un loc la o facultate?
Directoarea-Iti dai timp de gandire...24 de ore..nici o secunda in plus sau in minus. Ai inteles?
Eu-Da...dar m.am gandit deja...raspunsul este NU
Directoarea-Nu te grabi!Gandeste.te!Acu esti libera..poti pleca
Eu am dat sa ies pe usa cand o aud pe directoarea
Directoarea-Nu uita!Nu spune la nimeni!Ramane secretul nostru!
Am plecat de acolo si ma indrept spre tata, care statea de vorba cu parinti Andreei
Tata, vazandu.ma ca vin spre el,vine spre mine si ma ia in brate-Gata!Nu.i nimica, puiul tatei! Si.mi saruta crestetul capului
Eu, iesind din imratisarea lui-Hai sa mergem acasa! Cred ca mama deja ne asteapta acasa
Tata-Ai dreptate, hai acasa!
Tata is lua la revedere de la parinti Andreei, cand Andreea veni la mine si imi dadu un bilet
Tata-Hai acasa!
Eu, uitandu.ma dupa Andreea, care a disparut in multime-Hai!
In masina
Mi.am adus aminte de biletul Andreei si am inceput sa.l citesc
Buna, blondo, stiu ca acum ma injuri si pe mine, dar si pe Andreea ca ti.a dat biletul asta...dar fata nu a facut nimic, eu am pus.o, am vrut sa te invit diseara la ptrecerea de "absolvire" de la casa mea...stiu ca nu o sa vii..d'aia acasa te asteapta o alta scrisoara...da ai ghicit..tot de la mine! Surpriza...si cu siguranta Andreea i.a spus deja lu maica.ta ca esti invitata la o petrecere...deci o sa vi...stiu ca acum te intrebi de ce oare vreau asa de mult ca tu sa vi la petrecera mea? Pai...raspunsul este simplu...te.am vazut vorbind ceva cu directoarea...si sunt curios sa vad ce ati vorbit....acu iar te intrebi da ce treaa am eu cu directoarea...si raspunsul este simplu..NU TE INTRESEAZA.. este fix treaba mea ce treaba am eu cu ea...Ai inteles blondo? Si oare de ce ma intereseaza pe mine ce ati vorbit voi doua...uite ca ma intereseaza...deci o sa vi la petrecerea aia...sau daca nu vi, va fi mai rau pentru tine...eu atata iti spun!Inteles blondo?...Ne vedem la petrecere...si stiu ca o sa vi, din cauza ca acu te mananca curiozitatea sa afli ce treaba am eu cu ea...Pa blondo!
Afurisitul...nu are cum sa ma oblige sa vin...dar vreau sa aflu ce treaba are el cu ea...
Tata-April!Am ajuns acasa acum 5 minute! Esti bine?
Eu-Aaaa...Da tata, nu am nimic..
Ies din masina si fug direct spre camera mea vopsita visiniu...cu un pat mare negru pus in mijlocul camerei...si cum camera mea era la etajul doi aveam si un balcon...foarte frumos...in camera pe un perete, langa dresser aveam trei rafturi pline cu trofee si cu medalii castigate de.a lungul aniilor...imi arunc poseta pe fotoliu si vad scriosoarea pe pat...o deschid si inauntru scria
Acu te intrebi ce legatura are petrecerea cu toate astea, pai la petrecere vei afla raspunsul!
Doamne...dar daca nu merg si o pun pe Andreea sa se duca si sa afle raspunsul...dar am uitat complet de ce mi.a zis directoare...nu stiu ce sa fac...oare sa accept?
Dar pana la urma sunt parinti mei, nu.i pot forta sa se desparta si sa se strice numele familiei "Brown" Totusi acasa se cearta...in public sunt cuplul perfect...
Uite asa am ajuns si aici ...in fata mea statea casa lu' Black. Alan Black..a trebuit sa ma duc la afurisita asta de petrecere pentru a afla ce treaba are el cu directoarea...si de ce vrea directoarea asa de mult ca mama si tata sa se desparta...
Cand dau sa bat la usa, iese Alan, cu parul arajat la perfectie, imbracat cu o pereche de pantaloni scurti negri si un tricou negru, iar in picioare adidasi lui negri, iese din inauntrul camerei si ma ia de mana pana la bolidul lui negru...
Alan,deschinzandu.mi portiera-Urca...noi doi avem de vorbit!
M.am suit in masina lui mai mult obligata...dupa ce urca si el in staga mea demareaza in tromba, pentru mine mergea destul de repede
Alan,uitandu.se la mine-Zi!
Eu, la randul meu uitandu.ma la el-Zi tu! Tu m.ai chemat vrand sa afli ce am vorbit cu directoarea
Alan,intorcand capul inainte-Pai te ascult!
Eu,uitandu.ma pe geam-Nu te intereseaza!
Cand a auzit ce am spus a pus o frana brusca, se vedea dupa chipul lui ca avea nervi, bravo April! Ai reusit sa.l enervezi! Ce desteapta mai esti!
Acu ma aflam dracu stie unde, langa un Alan nervos, si prea mirosea a bine
Alan, calmadu.se-April! Te rog...zi.mi!
Eu i.am povestit tot...totusi stiam ca nu era prea bine..
Alan s.a dat jos din masina, eu urmandu.l , s.a pun pe capota masini, eu punandu.ma langa el
Alan, uitandu.se spre cer-Ce am facut de am ajuns aici? Ce am facut atat de gresit, April!
Eu,punandu.mi mana peste a lui-Nimica!
Alan, m.a luat si m.a pus peste el, fetele noastre erau foarte apropiate...
Mai avea putin si ma saruta, dar nu...m.am dat jos de pe el
Eu, urcandu.ma in masina-Hai sa mergem!
Alan-Hai!
In masina
Eu-Inca nu mi.ai spus ce treaba ai tu cu directoarea..
Alan-Este mama mea...
Cee?
Eu-Imi pare rau!
Alan-Doar taci!
A doua zi
Acu stateam fata in fata cu directoarea, care astepta un raspuns...
Directoarea-Si? Spune
Eu-...
La medie este April cu Alan
Imi pare rau pentru greserile gramaticale
CITEȘTI
APRIL
RomanceSfârșitul clasei a-12-a, atunci a început totul, o vacanță, 3 luni, atât timp are la dispoziție Alan sa demonstreze că o iubește pe April O sa reușească Alan s.o cucerească pe April?