Káždý jsme si alespoň jednou-krát položili otázku. Proč?!? Na to je jednoduchá odpověď. Protože proto, neboli jinak řečeno, osud. Dám příklad. Kdybychom všichni žili na pořád, a nebylo by to to,, Šťastně i po smrti'', jak by to tu vypadalo. No prostě každý by měl vidět to světlo na konci tunelu. Tak toto byla ukázka osudu, se kterým my nemůžeme nic dělat. Tedy zatím. I když si to vyčítáme a házíme vinu sami na sebe, tak i přes to za to my nemůžeme. Prostě osud. Najdou se i tací, kteří neustojí jejich,, osud", v jejich případě karmu. A tímto způsobem se na internetu objevují fotografie pořezaných rukou a zprávy v televizi, jak si hlavně mladí lidé šáhli na vlastní život. Toto může zavinit:láska, postava, šikana, ale i ti nejbližší rodina. Říkat o své a kamě rodičům, všem různým cvokařům a nesmíme zapomenout na naše,,kamarády", kteří nám slibují, že budou držet pusu na špacír, ale druhý den to ví všichni. Pozor! Není jistota, když to my holky vyprávíme klukům a my krávy jim věříme, že neřeknout ani ťuk. Velký omyl!!! Kluci jsou větší svině než holky a hlavne v pubertě. Prostě si sedněte k plyšákovi, vyličte mu vše a vybrečte se mu na rameno.
Prostě život je život a každý máme svůj osud předurčený a nic s ním neuděláme, i kdybychom se rozkrájeli.
THE END
ČTEŠ
Osud_DOKONČENO
Ficção GeralPoložili jste si někdy otázku proč. Předčtením toho to příběhu bude vaše otázka zodpovězena.