H5: dag 3 lanzarote

0 0 0
                                    

Ik word weer wakker om 6:30 in Nederlandse tijden hier dus 5:30 dus ik draai me om en wacht tot het wat later is.
-------

Het is onderhand wat later en dus stap ik uit bed het is mooi weer dus das ook fijn. We beginnen de dag met een lekker ontbijtje buiten op het balkon ik weet dat het een rare combinatie is met het warme weer maar, ik had warme chocolade melk.
Als we dan klaar zijn met ontbijten doen we eigenlijk lekker rustig we blijven een tijdje in het hotel zwemmen wat zitten in het zonnetje en als het dan middag is gaan we wat doen.

----------

Het is middag dat betekend dus dat we wat gaan doen. We stappen de auto in en gaan we naar een vulkanisch gebied. Er is dus nog een heel vulkanisch gebied waar nog heel allemaal opgedroogd  lava lag er is hier dus 6 jaar lang een vulkaan uitbarsting geweest of meedere vulkaan uitbarstingen er zijn een paar dorpen weg gespoeld om het zo maar ff te noemen dat was van 1730 tot 1736. Maar er is dus nog allemaal opgedroogd lava daar een best cool gezicht.
In dat gebied staan dus ook mensen met een aantal dromedarissen waar je op kan rijden en ik wou dat heel graag doen. Je hebt dan twee zitjes om het zo te zeggen aan de zijkant. Het moet natuurlijk goed in evenwicht zitten dus er moet iemand aan de ene kant En iemand aan de andere kant en als de ene persoon net iets zwaarder is dan de ander krijgt de ene een zak met zand erbij hangen voor extra gewicht. Dus dat is dus wat we gingen doen dromedaris rijden. Ik zit samen met Yara. En mijn moeder samen met Maya en mijn vader wil niet mee die vind het maar eng.
De tocht is echt heel cool we rijden eerst een stuk de bult op (tussen het vulkanisch gebied ook) en dan de bult weer af. De dromedaris gaat wel veel heen en weer maar, je zat wel comfortabel. Naar beneden zijn sommige stukken heel hobbelig of stijl. Maar echt cool. De dromedaris van mijn moeder en Maya. Beweegt heel veel het is net een wipwap.

--------------

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


--------------

Het dromedaris rijden was heel leuk en nu rijden we een beetje rond. We stoppen de hele tijd een beetje bij mooi natuur plekken aangezien we nog steeds bij vulkanisch gebied zijn.

-------------

We rijden Nu weer terug naar het hotel en we wouden nog ergens iets drinken.
Dus gaan we dat maar doen bij het restaurant vlak bij het het hotel aan zee drinken we wat ik heb een chocolade milkshake. Het word hier best koud met de wind bij de zee enzo maar niet te koud. Alleen mijn milkshake helpt er niet echt bij maar ja.
Na een tijdje zijn we allemaal klaar met drinken en, We wouden vanavond ook uit eten en aangezien het al best laat is lopen we maar gelijk door naar het volgende restaurant. Het is een Mexicano het is best grappig daar niet een hele gezellig sfeer maar, het is wel echt leuk en lekkerrrrrrrr.  Dit was mijn eten.

En dit was het eten van Yara mijn vader had hetzelfde als haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En dit was het eten van Yara mijn vader had hetzelfde als haar.

Het is echt heel lekker het was wel ff zoeken naar wat ik wou/kon eten want ik ben vegetariër

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Het is echt heel lekker het was wel ff zoeken naar wat ik wou/kon eten want ik ben vegetariër.

-------------

Na een tijdje zitten praten en natuurlijk eten was iedereen klaar dus gingen we weer naar het hotel. Iedereen gaat zo slapen maar dit was hoe de dag eigenlijk verliep ik zelf vond het een geslaagde dag.

Xmilena❤

Mijn Vakantie Naar/in Lanzerote Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu