Най-лошата история на Wattpad

876 89 135
                                    

Никой не може да го отрече; Аз, Съмърсбери Ейпълуинтър Нютонсмит, бях най-нормалното момиче в моят прекрасен квартал. Мислех за себе си, докато се подготвях за училище, набързо облякох няколко несъществуващи дрехи и вързах косата си в една рошава опашка. 

- Скъпа! - извика майка ми от долния етаж. Живея в триетажно имение, беше ми малко трудно да я чуя. - Закъсняваш за първия си ден в чисто новото училище в този чисто нов град, в който се преместихме наскоро!

Проклех забравянето си, гледайки отражението си в огледалото. Видях как русите ми къдрици блестяха в утринната слънчева светлина, а сините орбити в очите ми блестяха като лунна светлина. - Господи, аз съм една грозница, - въздъхнах мелодраматично. Нищо чудно, че нямах приятели.

Втурнах се надолу и дадох на родителите си средна класа от моите прегръдки за сбогом.

- Чао, мамо! Чао, татко!

- Чао, ъм - започна майка ми, очите и се въртяха в мисли, докато се опитваше да си спомни името ми.

- Съмърсбери, - казах.

- Както и да е, - сви рамене. - Мислех ти име, когато бях пияна.

- Но мамо, - казах бавно, - ти винаги си пияна.

Току-що изпила третия си дневен шот от сутрешна водка ме изрита през вратата.

Когато пристигнах в училище, започнах да вървя по коридора, чудейки се защо все още не се е случило нещо вълнуващо. Огледах се за шкафчето ми, когато видях хубаво момиче, което си разговаряше с мускулесто момче. Момичето беше блондинка и носеше мажоретски екип, така че вероятно е дело на дявола.

- Ей ти! - тя се усмихна и махна ръка към мен. - Името ми е Къртни! Ти трябва да си новата? Искаш ли да те разведа наоколо? - предложи любезно. 

Току-що осъзнах ясната й омраза към мен и скритите й мотиви. Просто знаех, че ги е таяла и бързо изтичах в следващия си час.

- Боже, надявам се да се оправиш! - обади се, когато си тръгнах, гласът й беше крехък, загрижен за моето добро физическо състояние. Подобно на подло чудовище, каквото е.

Влязох в класната стая, седнах между прилежно изглеждаща азиатка и слабо момче. Мога да кажа, че ще станем велики приятели, тъй като тъмните им дрехи веднага ми  показаха, че са като мен; аутсайдери.

Worst Story on WattpadWhere stories live. Discover now