Не-толкова-епичен край

402 61 78
                                    

Учителят ми по география заяви,

- Съмърсбери! Влюбен съм в теб!

Имаше много нередни неща в това. Първо, като зрял мъж с учителска професия, защо е бил на тийнейджърски фестивал за пиене, който празнува отвличането на един от учениците му? Второ, този човек рисува вулкани на бяла дъска за прехраната си. Никога не сме имали разговор, който да не е за седиментните скали. И трето, той беше възрастен мъж със съпруга и семейство. 

Като взех предвид всичко това, казах:

- Добре. 

Не! - извика къдрокосия от One Direction. - Той не може да те обича! Аз те обичам!

- Ей, ей, - възрази малкият ирландец. - Не, господинчо. Аз я бичам.

Високият го избута настрани, държейки роза. - Не, Съмърсбери, аз те обичам.

Всъщност, - едно тъмнокосо момче каза - Аз я обичам.

Друг хомосексуалист просто сви рамене безразлично.

- За да бъдем честни, не ми пука, - призна той, а Сюзън го потупа по рамота.

Опитвайки се да избегна неудобството, обърнах се да си тръгна, но 2Мас ми блокира пътя.

- ily bbe, - той ми каза.  

- Не! - извика Увалфо. - Аз те обичам завинаги!

- ily 5-eva, - отвърна 2Мас.

След това тълпата ми от почитатели започнаха да се движат като зомбита. Бяха толкова много! 

Изведнъж прозорецът на Увалфо се счупи, тъй като Бритиш беше се хвърли през него като тухла. Започнах да си мисля, че това е единственият начин да влезе в някоя сграда.

- Здравей Съмърсбери, - каза Бритиш британски. - Обичам те.

- Е, всъщност, - обясних аз извинително, сочейки групата ми от обожатели, - и всички тези момчета.

Той хвърли една бира на земята с ярост. - Брей, тези проклети копеленца ме арестуваха, птичке - изруга той.

След като си го преведох с Google преводач, за да разбера какво точно бе казал, аз му казах:

- Всъщност, Бритиш, от всички тези мъже, избирам теб!

Бритиш се намръщи.

- Какво? Той наистина изглеждаше объркан. - Всички тези мъже са богати, добре изглеждащи и в пика на кариерите си. Аз, обаче, съм смъртоносно свръхестествено чудовище заседнал в гимназията. Сигурна ли си, че взимаш правилното решение тук?

Worst Story on WattpadWhere stories live. Discover now