[o n e]

2K 146 192
                                    

Yuu musluğu açtı. Ellerini buz gibi suyla doldurdu ve yüzüne çarptı. Islak ellerini siyah saçlarında gezdirdi. Ne yaparsa yapsın düzelmiyordu. Kendi yansımasına baktı. Düzene girmeyen siyah saçları, siyah ceketi, pantolonundan sarkan zincirler ve aldığı hafif alkol yüzünden kızarık yüzü...

Terlemişti. Burada şarkı söylemeye hala alışamıyordu. Kız ve erkekler...Hepsi vücudunu süzüyordu ve bu onu rahatsız ediyordu.

Mızmızlanma. Paraya ihtiyacın var.

Bugünkü sahnesinde ise erkekler ona avları gibi bakıyordu. Üstüne atılan para tomarları Yuu'yu utandırıyordu. Onda neyi beğendiklerini bilmiyordu.

Yapmak zorundayım..

Dikkatini yanında kusan çocuk dağıttı. Kahverengi saçları vardı ve lavaboya eğiliyordu. Yuu yüzünü ekşitti ve lavabodan çıktı. Hertaraf dans eden kendinden geçmiş bedenlerle doluydu. Parlak, renkli ışıklar dikkatini dağıtıyordu. Barın önüne doğru ilerlemeye çalırken ona dokunanlar oluyordu. Hafifçe sürtenler, ellerini göğsünde gezdirmeye çalışanlar...

Kendini bardaki sandalyelerden birine attı. Barmen olan kırmızı, delici gözlere sahip Guren Yuu'yu görünce gülümsedi. Portakal suyunu çıkarıp içine birkaç buz attı ve Yuu'nun önüne koydu.

Yuu da ona karşılık olarak sadece gülümsedi. Bardağı eline aldı ve yudumladı. Etraftaki gürültülü müzik başını ağrıtıyordu ama alışıyordu. Kimse tarafından görülmemek için kafasını eğiyordu.

Kendi halinde takılırken sırtında bir el hissetti. Ceketinden sürüklenirken ağzından minik bir çığlık kaçtı. Bu müzikte kimse onu duyamazdı. Onu sürükleyen kişiyi göremiyordu fakat güçlü olduğunun farkındaydı. Müzik sesinden biraz uzaklaşınca yabancı onu duvara yapıştırdı.

Yuu kendini geri çekmeye çalıştı ama yabancı onu duvara yapıştırdı. Yuu ona defalarca durmasını söyledi ama bu yeterli olmadı. Ceketi üstünden kaydı. Tişörtünün içinden  geçen eller vücuduna dokunurken çırpınmaya devam ediyordu. Boynunda gezinen dil ona yardımcı olmuyordu. Küçük ısırıklara Yuu dayanamıyordu.

En sonunda yabancı arkadan ona sürtünce Yuu minik bir inilti çıkardı. Eliyle ağzını kapatacakken yabancı elini tuttu.

"Senin gibi birinin burada ne işi var? Elinde sonunda başına bu geleceğini bilmiyor muydun?" Yumuşak sesini ve sıcak nefesini Yuu'nun kulağına üfledi. Yuu vücudunun yandığını hissetti.

"B-benim paraya ihtiyacım var sadece." Yuu sessizce cevap verdi. Başına bunların gelebileceğini biliyordu, göze almıştı. Tek çaresi buydu.

Yuu gözlerinu yabancıya kaydırdığında sadece sarı saçları olduğunu görebildi. Sarışın Yuu'nun ona baktığını fark edince onu kendine çekti. Diziyle sırtına vurdu ve Yuu'yu yere düşürdü. Sarsılan Yuu yerde yatarken arkasına bakmadan uzaklaştı.

Yokubou☆ | MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin