Stage Name: Seyong/СэЁн (세용)
Real Name: Kim Seyong/Ким СэЁн (김세용)
Position: Main Dancer, Lead Rapper, Vocalist / Главный Танцор, Лидирующий Рэппер, Вокалист.
Birthday: November 20, 1991
Zodiac Sign: Scorpio / Скорпион.
Height: 177 cm (5'10")
Weight: 59 kg (130 lbs)
Blood Type: O
Twitter: @MYNAME_KYong
Instagram: @sy_911120Seyong facts:
- He was born in Busan, South Korea / Он родился в Пусане, Южная Корея.
- He as an older sister / У него есть старшая сестра.
- In middle school, SeYong was a trainee for JYP Entertainment for three years. (He left due to personal reasons) / В средней школе, СэЁн был трейни в JYP Entertainment 3 года. (Он ушёл по личным причинам).
- His nickname is "President Kim" / его прозвище "Президент Ким".
- Education: Seoul National University of Fine Arts / Образование: Сеульский национальный университет изобразительных искусств.
- He speaks Korean and Japanese / Он разговаривает на корейском и японском.
- His hobbies are playing soccer and beatboxing / Его хобби это играть в футбол и битбоксинг.
- When he was younger he dreamed of becoming a soccer player / Когда он был младше, он мечтал стать футболистом.
- He and JunQ often play soccer / Он и ДжунКью часто играют в футбол.
- He doesn't have a favorite food and he said there is no food he dislikes/ У него нет любимой еды и он говорил, что нет такой еды, которую он не любит.
- His favorite colors are: white, black, red and blue / Его любимые цвета: белый, чёрный, красный и голубой.
- He wrote several MYNAME songs: "We Are The Night" (co-lyrics), "U-Turn" (co-lyrics), "Hocus Pocus" (co-lyrics), "Your Answer" (co-lyrics), "Broken Watch" (co-lyrics), "Reason" (co-lyrics) / Он написал несколько песен: "We Are The Night", "U-Turn", "Hocus Pocus", "Your Answer", "Broken Watch", "Reason".
- He was part of "Let's Go Dream Team 2" cast (semi-regular) / Он был частью "Let's Go Dream Team 2".
- He appeared in the dramas: "Green Carriage" (2009), "I Believe In Love" (2011) / Он появился в драмах: "Зелёная Перевозка" (2009), "Я Верю В Любовь" (2011).
- He acted in the movie "Shinokubo Story" (2013) / Он снялся в фильме "История Шинокубо"
- In April 2014, he participated to the show "Idol Dance Battle D-Style", where he placed 1st / В апреле 2014 года он участвовал в шоу «Idol Dance Battle D-Style», где он занял 1-е место.
- He participated to "The Unit" survival show, and passed the auditions / Он участвовал в шоу «The Unit» и прошёл прослушивание.
- Seyong's ideal type: is a girl who can give him a lot of love / Идеальный тип СэЁна: девушка, которая сможет дать ему много любви.