Yine güzel bir güne gözlerimi açtım.Her zaman ki saatte yine kalktım.Hemen bir duş aldıktan sonra üzerime beyaz bir elbise ve boynuma da bir flar taktım.Saçlarımın üstünün bir kısmını arkaya kıstırdım ve kalanları saldım.Aynada son kez kendime baktığından sonra odamdan çıktım.Abimin sesini duyunca sesin geldiği tarafa doğru gittim.Terasa çok güzel bir kahvaltı hatırlamıştı."günaydın abilerin kralı"dedim."günaydın bacım"dedi ve birbirimize sarıldık.Sonra abim"doğum günün kutlu olsun Aslımm"dedi."teşekkür ederim abicim,sabah sabah kalkıp bunları hazırlamışsın,hiç sesini de duymamışım,ne gerek vardı kendini yormana"."kardeşimin doğum günü bugün tabiki hazırlıyacağım"dedi."hadi sofraya bacım"dedi."abi mutfaktan kokular geliyor,ocakta bir şey unutmadın değil mi?"dedim."eyvah!!sucukları unuttum.Ah Aslı hep senin yüzünden"dedi ve koşarak mutfağa gitti.Ben de bir kahkaha attım.Sonra sofraya oturdum.Abim de geldi.Birlikte bir şeyler yemeğe başladık.Sonra abim" Aa!ben bir şey unuttum"dedi."ne unuttun abicim"."al bakalım prenses"dedi.Elinde kare bir hediye paketi vardı."bu ne abi ne gerek vardı?"dedim."polis maaşıyla bu kadarını aldım"dedi."hem artık belki bu yeni yaşında evlenirsin,çoluk çocuğa karışırsın,mutlu bir yuvan olur"."hem biz de artık yolumuza gidelim değil mi?"dedi."derdin bu zaten dimi abi?"dedim.İkimiz de gülmeye başladık."bu arada çok teşekkür ederim canım Abim"dedim.Sonra kutunun içini açtım.İçinde minik kurumuş yaprakların altında #prens,prensesi sevmez#kitabı vardı."beğendin mi Aslımm"."tabiki de abi hem de çok beğendim"dedim"Sana bugün doğum günü partisi hazırlayacaklarmış Aslımm"dedi"ama ben belki gelemeyebilirim,biliyorsun yoğunum bu arada."dedi"biliyorum abicim,ben de zaten söz vermem"dedim"abi bu arada Sana bir şey sormam lazım?"dedim."tmm abicim sor bakalım."bugün seni partisi biriyse tanıştırmak istiyorum"dedim"kimmiş bu kişi?"dedi.Ben de" adı sinan o da benim gibi Doktor."dedim."hem bak o da senin gibi beşiktaşlı;)"dedim."iyi bakalım,bir tanuşalım"dedi."canım abim"dedim.Boynuna sarıldım."hadi benim gitmem lazım Aslımm"."Sen güzel güzel kahvaltını yap"dedi."tmm abi zaten ben de çıkıcam"dedim.İkimiz de evden Çıktık.Ben kendi arabama binip hastaneye gittim.