Hiçliğin Ortasında Yeniden Doğuş-1

157 59 144
                                    


 Yoruldum.

Kendimi kimseye anlatamamaktan.

Yoruldum.

Yalandan etrafıma gülücükler salmaktan.

Yoruldum.

Kendimi anlatabileceğim birinin olmamasından.

Ve bıktım.

Herkesten, kendimden tiksiniyorum.

En çok babamdan nefret ediyordum. Onun geçirdiği trafik kazası sonucunda hem annemi hem bir  ayağı  kaybetmiştim. Daha çok küçüktüm. Diğer çocuklar gibi koşmaya ve oynamaya ihtiyacım vardı. Terlediğim zaman ''terli terli su içme oğlum'' diyecek bir annem yoktu. Kaybedişin  her zerresini  çocukken yaşamış biriyim ben.

Hiç unutmam sekiz yaşlarındaydım. Radyoda müzik dinlerken kısa bir ara verildi ve hayatımı değiştirecek sözler yankılandı dört duvar arasında.

''Hayallerin   varsa bu uğurda asla pes etme. Hiçliğin ortasında yeniden doğmak istiyorsan pes etme. Karar senin... ''

Evet benim bir hayalim vardı. Umutsuzluğa düşenleri o bataktan tutup çıkaracaktım. Kendi acılarımı başkalarının mutluluğuyla taçlandırıp mutlu olacaktım. Hep iyilikten yana atacaktım adımımı. 

Tekerlekli arabamla cama doğru gidip perdeyi açtım. İlk defa güneş çarpmıştı gözlerime. Tarifi edilemez bir his kaplamıştı tüm bedenimi. Bu his tarif edilemeyecek bir derecede huzur veriyordu bana. 

''Hayat seni yenmeye yemin ettim. Artık kazanan sen değil ben olacağım. Kaybeden ben değil sen olacaksın...''

İşte tüm hayatımı değiştiren, beni bugünlere getiren o altın değerinde olan cümle oldu.  Bir zamanlar alay edilen, hor görülen Mert Kılıç iken şimdi herkesin saygı duyduğu biriyim. Sözümü tutup ben  kazanmıştım.Şimdi sıra  diğer kaybedenlerin  hayatını güzel kılmaktaydı.

Yoğunluktan fırsat bulduğum  zaman dilimlerinde kitap okumasını seven, her okuduğundan dersler çıkartan bir ferdim.

''Aşk herkes için değildir. Özellikle de topluluğa  karışma konusunda sorun yaşayan  ya da bugünün güzellik anlayışına göre yaşayanlar için.''

Bu söz ile karşı karşıya gelince aşka çok uzak kaldığımı  fark ettim. Oysa aşkın ne kadar kutsal bir şey olduğunun bilincindeydim. Ya çalışmaktan fırsat olmamıştı  ya da doğru  insan karşıma çıkmamıştı.

Günümüzde yer alan aşklar günü birlik, daldan dala konan, her çiçekten bal alma amacı güden acımasız duygulardan ibaretti. Aşk söylemekle olunacak bir şey değildir. Senin kalbindedir aşk. O güzel yüreğin  her atımındadır aşk. Onun için nefes alıp ve onun için ölmektir. Yanındayken bile özlemektir.  Onun mutluluğu için gerekirse kendinden ödün vermektir. Asla mesafeler engel değildir aşka.

Aşkı binlerce hatta milyonlarca cümlelerle anlatabilirim. Buna rağmen hep bir şeyler eksik  kalacaktır. Bu yüzden aşk anlatılmaz  yaşanır en saf haliyle. 

Aşk güzellik, çirkinlik, engellilik tanımaz. Yeter ki seven  kalp gözü olsun.

Kapının çalınmasıyla birlikte o güzel düşüncelerle birlikte elimdeki kitabı  en masum köşeye bıraktım.

''Girin.''

Elindeki  baston yardımıyla genç bir bayan girdi içeri. Sarışın, denizi andıran mavi gözlerine masum yüzü eklenince peri kızını andırıyordu. 

Hiçliğin Ortasında Yeniden Doğuş #ValentinesContest2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin