(Adın) Bighit'e stajyer olarak işe başlamıştın, çok heyecanlıydın çünkü BTS ile aynı yerde kalacaktınız ve onların yeni göz bebeği olacağına emindin çünkü Bighit kolay kolay kız stajyer almazdı.
...
Heyecanla BTS ile tanışmak için alt kata dans odasına indin. Kapıyı açıp içeri girdin ve Rapmon'u seni süzerken buldun, çok utanmıştın. Diğer üyelere gülümsedin ve tanışma faslına geçtiniz. Kendini onlara tanıtmaya başladın.
Ben (Adın), on sekiz yaşındayım. Türkiye'den geliyorum. Sizin büyük hayranlarınızdanım. inanamıyoruum!!! Jungkook ve Tae aaaa! Ben sizi çok seviyoruum! Çok heyecanlandım birdeeenn!! Ağağaaaaa
Derin bi nefes alıp aşırı heyecanın yüzünden özür diledin. Ü kıkırdamaları arasından Jungkook yanına yaklaştı ve elini senin omzuna koydu.
Jk: Sakin olun küçük hanım
Bn: Denerim, teşekkürler oppa *gülümsersin*
V: Heey küçük hanım tanıştığımıza memnun oldum. *Dişlerini sıkarak gülümser*
Tae Jungkook'un kolundan tutup dans odasından zorla çıkarır ve sen de onların peşinden gidersin, diğer üyeler hiç bir şey olmamış gibi yere otururlar.
...
-2 gün sonra senin odanda-
Jungkook seninle diğer üyelere nazaran daha fazla ilgileniyordu ama sen Tae ile vakit geçirmek istiyordun.
.
.
.
Üstünde göğüs dekolteli yarım bir t-shirt ve altına da mini bir etek ve siyah dantelli külotlu çorap giymiştin. Saçına hafif bir fön çekmiştin ve küçük makyaj rötuşlarıyla hazırlanmanı tamamladın. Üyelerin yanına gittin ve Tae yanına geldi. Seni iyice süzdü ve "Cidden çok tatlı ve bir o kadar da sexy olmuşsun şekerim, bu senin yaşına uygun mu sence?" dedi. Jungkook bir Tae'ye bir de sana delici gözlerle bakıyordu. Sanki çok yakın olduğunuzu düşünürmüşçesine senin gözlerinin içine bakıp "uzaklaş onun yanından" der gibi bakıyordu. İçinden "ne kadar da kıskanç ve sahiplenici birsi" derken o an Jungkook ve Tae ile ilgili hayallere dalmaya başladın ama sonra Jungkook'la çıkmadığını ve onun senin oppan olduğu aklına geldi, Kafanı dağıtmak için telefonunla ilgilenmeye başladın ve bir anda başın dönmeye başladın. Tae'ye tutunup ondan destek aldın ve düşmemek için kolunu sıkıca tuttun.
Jungkook o anlarda seni ve Tae'ye bakakalmıştı.
Tae seni kucaklayıp odana götürdü.
Seni yatağına yatırdı, sen de onun gömleğinin yakasından tuttun ve kendine doğru çekip sarıldın ardından da yanağına küçük bir buse kondurup teşekkür ettin.
Tae olanlar karşısında çok şaşkındı, kendine gelmeye çalıştı ve sonra da senin başını okşayıp ve "iyi uykular küçük hanım" dedi. O tam odadan çıkacakken Tae'ye "çok korkuyorum, lütfen benimle uyur musun?" dedin. Tae'de seni kırmamak için baş ucuna oturdu ve saçlarını okşamaya başladı.
...
Jungkook'un odanın önünde sizi izlediğini fark ettin ve onu içeriye davet ettin. Jungkook yine delici gözlerle bir sana bir de Tae'ye bakıyordu. "Olur" dedi ve derin bir nefes alıp Tae'nin yanına oturdu.
Tae senin saçlarınla oynamaya başladı ve o an Jungkook bir süre Tae'ye mal mal baktıktan sonra Tae'nin elini senin saçının üstünden çekti. Sen o sıralarda mayıştığın için hiç sesini çıkarmadan olanları ,yarı uykulu bir şekilde, izliyordun. Şaşırmıştın ve Jungkook'un kıskanması hoşuna gitmişti ama yine de Tae'nin senin saçlarını okşamasını istiyordun.
...
Uyuyakalmıştın, uyandığında ikisi de yanında değildi.
Yatağından kalktın ve elini yüzünü yıkamak için üyelerin odalarının yanındaki lavaboya gittin.
Yüzünü yıkadın, saçlarını tepeden topladın ve hafif bir makyaj yaptın.
Lavabodan çıktın ve odana girip pijamalarını çıkarıp pandaya benzeyen kapşonlu t-shirtünü ve siyah taytını giydin ardından yemek yemek için mutfağa gittin.
Mutfakta Jungkook ve Tae kahvaltı yapıyordu. Yanlarına gittin ve yanlarına oturmak için izin istedin.
Aklında sadece bir şey vardı. O da idollerinden biriyle olmaktı. Tae'ye yakın oturdun ve onun koluna sarıldın. Cilveli bir şekilde konuşmaya başladın. Jungkook sana kızgın gözlerle bakıyordu. Aklından "Ahh.. Jungkook ne kadar da sahiplenici bir erkek, çok hoş"
Tae işini olduğunu söyleyip mutfaktan ayrıldı. Jungkook'la yalnız kalmıştınız. Bir süre bakıştınız. Jungkook ayağa kalktı ve sen de o an ki panikle ayağa kalktın. Tam o gidecekken kolunu tuttun, durup sana baktı. Seni bir andan kendisi ile duvarın arasına aldı. Utançtan yanakların kızarmıştı. Ona bakakalmıştın. Jungkook sana daha fazla yaklaştı. İdollerinden birini elde etme sevinciyle yüzünde küçük bir tebessüm oluştu.
Seni öpeceğini sanıyordun. Tam o sırada söylediği cümleyle şoka girdin.
"Erkeğimden uzak dur. Tae sadece benim!"
Neye uğradığını şaşırdın, ne diyeceğini bilemedin. O sırada sana bakan bir çift göz daha olduğunu fark ettin. Onlar Tae'nin gözleriydi.
Tae hüzünlü ve öfkeyle karışık bir ifadeyle size bakıyordu. Dudaklarınıdan şu sözler çıkmıştı "Bunu senden beklemezdim Jungkook" Tae'nin gözleri dolmuştu ve tam odadan çıkacakken Jungkook onun kolundan tuttu ve kendine çekti. "Sadece onu uyarıyordum" yüzünde gerçekten doğru söylediğine dair bir ifade vardı. "Sana öyle davranması sinirlerimi bozdu ve seni çok kıskandım. Sen de ona yakın davranıyordun, bir daha böyle şeyler yapma. Beni endişelendiriyorsun..."
Tae'de "SEN BANA NEDEN GÜVENMİYORSUN?! ARKADAŞIM OLMASINI İSTİYORDUM!"
Jungkook: Özür dilerim, sanırım senin fazla kıskandım.
Tae: Seni aptaal..
Dedi ve dudağına küçük bir öpücük kondurdu. Jungkook ona sıkıca sarıldı. Jungkook Tae'yi kucaklayıp kulağına bir şeyler fısıldadı, Tae domates gibi kızarmıştı. Jungkook'sa küçük bi çapkın gülümseme attı. Tae'de onun boynuna kollarını doladı ve "Tamam o zaman" dedi. Jungkook mutfaktan hızlıca çıktı.
Sen ise olayları çözmeye çalışırken mutfağın ortasında mal gibi bakakalmıştın.
...Not: Selam yavrularım
Bu bölüm Leydiniz tarafından yazıldı ama siz beni tanımıyorsunuz bu yüzden boşverin. Acayip derecede Yaoi aşkım tuttuğundan yazdım. Kesinlikle hepinizin hoşuna gitti çünkü ben yazdım. (!)
Ego konusunda kusura bakmayınız.
Neysee..
Gözlüklü marul bir fujoshi bir manyağın tarafından yazılmış bir bölümdür. Eğer sevmediğim Army türündenseniz kudurun. *Piç smile*
Sevmediğim Army türü şu:
Yhaa o benim oppaamm ondan uzak dur .s
Jungkook binim git nihhaha
Homofobik olanlar SİZ DE KUDURUN :)
Bölümü okuduğunuz için teşekkürler.
Bu arada Army değilim, BTS falan dinlemiyorum. Sadece yazar arkadaşımın sevdiği bir ship olduğu için bu bölümü yazdım.
Kendimi etiketlemeyeceğim çünkü saçma sapan Army tartışmalarına giremem.
İyi günler ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS WhatsApp Yazışmaları
FanfictionKanka bak şimdi bu kitap Army'ler için ama kafana uyarsa oku ? ara sıra hayal et bilmem ne de koycam kapağa aldanma yani. Neyse bu sıralar ilham gelmiyo sorry