Sabah uyandım. Yine klasik işlerimi halldeip okula geldim. Derslerimiz gayet güzel geçti. Okul bu gün de bitti ve eve geldim. Yine bildirim yine...
Bilinmeyen numara:
Sana verdiğim adrese gel verdiğim saatte.Ben:
Seni mi görücem?Bilinmeyen numara:
Evet ;)Ben :
Hadi bakalım.Bir adres attı. Ve saat 19.00 da . heyecandan ölücem! Direk hazırlanmaya başladım çünkü bir saatim kalmıştı.
Giydiklerim:Neden elbise giyindim bende bilmiyorum... Canım istedi. Ve evden çıktım. Verdiği adres deniz manzaralı bir kafeydi. Bir masaya oturdum. Siyah maskeli bir adam ilgimi çekti. Bu masaya mı geliyor ya, bu gözler kalbimi hızlandırıyor ve tanıdık geliyor. Masaya oturdu.
-:Selam .
Ben: Selam da sen?
-:Evet. Ben bay gizli. Senin taktığın lakaba göre ışıl.
Maskesini indirdim ama indirmez olaydım bu, bu benim biasım olan Jungkook mu?
Ben: Maskeler düştü- Oha, s-sen jungkook değilsin! Ona benzeyen bir fa-
Jungkook: hayır ben jungkookum.
Ben: Bende kalp var jungkook oha yani biasım karşımda acaba şizofren mi oldum veya deli yok yok ben delirdim!
Jungkook: Yakışıklıyım işte.
Ben: Yani evet yakışıklısın ama ...
Ona dokundum ve dürttüm. Bana gatip bir şekilde bakıyordu.
Jungkook: Ne yapıyorsun?
Ben: Gerçek misin diye kontrol ediyorum.
Jungkook: Merak etme gerçeğim.
Ben: Hiç mantıklı gelmiyor. Yani sen idolsün. Bense sadece ünsüz bir kız . Ben seni başka kadın idollerle sevgilisindir falan sanıyordum...
Jungkook: Hayır sadece arkadaşız.
Ben: Hala inanamıyorum.
Jungkook: Benim olur musun Işıl?
Ben: Tabiki de evet!
Jungkook: Hadi gel o zaman seni bir yere götüreceğim.
Beni elimden tuttu ve arabasına bindik. Bir kaç dakika sonra araba durdu. Geldiğimiz yer...
Geldimm. Bu aralar fazla aktif olamadım üzgünüm ama artık daha fazla aktif olacağım. Sizi çok seviyorum. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Bye 😊😀😄