Pohled Kate
Seděli jsme s Jirkou na té houpačce a povídali si. Opřela jsem si hlavu o Jirkovo rameno a pozorovala západ slunce. Po nějaké době strávené na houpačce jsme se rozhodly že půjdeme na kafe. Tentokrát jsme šli do Jirkové oblíbené kavárny. Sedly jsme si do jednoho rohu a čekali jsme na to než nám donesou naši objednávku. Povídali jsme si (zase). Když nám donesli naši objednávku zase jsme si začali povídat o životě, přátelích, Rodině. Najednou mi začal zvonit telefon. Vzala jsem to tedy.
(M: Mamka, K: Kate)
M: Kate kde jsi?
K: Jsem s Jirkou venku šli jsme na kafe.
M: Kde je Wendy ??
K: klid mami je s námi
M: Dobře tak ji vem a přijďte domů musím vám něco říct
K: Dobře mami jen dopiju kafe ano ?
M: dobře zatím ahoj
K: Ahoj
Po skončení hovoru se mě Jirka zeptal kdo to byl a co potřeboval. Řekla jsem mu že to byla Mamka a říkala ať přijdu domů že mi musí něco říct. Zaplatili jsme tedy Jirka ale nejdřív jsme se dohadovaly kdo zaplatí. Vyšli jsme z kavárny a šli přímo pro Wendy. Když jsme přišli za Katkou řekla nám že Wendy usla, tak ji dala na gauč a přikryla ji dekou. Šla jsem ji tedy vzbudit. Když se mi to podařilo rouzloučila jsem se s Katkou, Jitka řekl že mě doprovodí tak šel snámi. Po cestě jsme si zase povídali. Před domem jsem Jirku objala a dala mu pusu na líčko. Pak jsem mu řekla jen ahoj a odešla.
Doma jsem zula boty, mamka už čekala v obýváku. Pozdravila jsem ji a sedla vedle ní (wendy mezi tím odešla do pokoje). Mamka začala o něčem mluvit přesněji o její práci. Poté řekla něco co mě zaskočilo. S: Co.. Cože my se budeme stěhovat ??
M: Ano zlatíčko budeme musím kvůli práci.
S: Dobře tak já jdu zatím do pokoje ano ?
M: dobře
Odešla jsem do pokoje. Sedla jsem si na postel, vzala jsem telefon a napsala Jirkovi.
S: Ahoj Jirko víš co mi potřebovala Mamka říct??
J: Newím
S: Budeme se stěhovat někam do Kladna, kvůli mamčiné práci
J: Aha hele zítra můžeme zajít ven a pokecat o tom co ty na to ??
S: Klidně zase na kávu ??
J: jo 😂
Odložila jsem telefon a vzala kitaru, začala jsem hrát mé oblíbené písničky.
Po hodně dlouhé době jsem kitaru odložila. Lehla jsem si na postel vzala sluchátka a pustila písničky. Začala jsem přemýšlet jak to bude s tím stěhováním a jestli zůstanou s Jirkou takový kamarádi jako jsou teď.
Pokračování příště.
Děkuji vám za přečtení další kapitoly. Předem omluvte mé chyby v psaní. Snad se vám líbila i tato kapitola a zase u další zatím Papa.