Jimin pov
Είμαι στο σπίτι του jungkook και σκέφτομαι αν πρέπει να του τα πω για την Μαρία, αλλά κάτι με σταματάει.. Σκέφτομαι και τον Tae γιατί να τα κάνει όλα αυτά? δεν ήταν έτσι.. Θα πάω από το σπίτι του να μιλήσουμε..
Ε:" Jungkook πρέπει να φύγω, έχω μια δουλειά"
Jk:"Έτσι ξαφνικά?"
Ε:"Ε ναι απλώς το ξέχασα και ότι θυμήθηκα τώρα"
Jk:"Εντάξει.. Όλα καλά?"
E:"Ναι μια χαρά.. Εμ αντε τα λέμε"
Έφυγα από το σπίτι του jungkook και πήγα στου tae.. Ευτυχώς είναι κοντά το σπίτι του και έφτασα γρήγορα. Όταν έφτασα έξω από την πόρτα του σταμάτησα λίγο να σκεφτώ.. Αχ Μαρία μου... Άρχισα να χτυπάω πολλές φορές την πόρτα.. Μεχρι που άνοιξε..
Τ:" Ωπ γειά σου jimin"
E:" Γειά, θέλω να μιλήσουμε"
Τ:"Περνά" είπε και περασα γρήγορα
Ε:"Γιατι τα κάνεις όλα αυτά?
Τ:" Ποια? "είπε και κάθισε στο καναπε
Ε:" Τι ποια? Αυτό με την Μαρία ίσως? .. Εσύ δεν ήσουν έτσι tae που ήξερα.. Που γνώρισα.. Τι έχεις πάθει?"χαμογέλασε λίγο και σηκώθηκε..
Τ:"Εσύ φταις.. ΜΕ ΕΙΠΕΣ ΨΈΜΑΤΑ "
Ε:"για ποιο πράγμα?"
Τ:"Ξες ότι ήθελα την Rose γιατί έκανες κάτι μαζί της? Γιατι την πιδηξες?"
Ε:"Tae ορκίζομαι ότι δεν έκανα τίποτα μαζί της"
Τ:"Ήρθε και με μίλησε επίσης είδα ότι βγήκε απο το σπίτι σου όταν ερχόμουν σε εσένα"
Ε:"Δεν ξέρω τι μαλακιες σε είπε αλλά ναι ήρθε στο σπίτι μου.. Ομως δεν κάναμε τίποτα, αυτή ήθελε εγώ όμως την έδιωξα.. Είσαι κολλητός μου ήξερα πόσο πολύ την ήθελες"
Τ:"Jimin φύγε"
Ε:"Ταε απλ.."
Τ:"ΤΩΡΑΑΑ" Φώναξε και είδα ότι είχε βουρκωσει... Έφυγα γρήγορα από εκεί.. Ωχο έχεις να πληρώσεις πολλά Rose
Τέλος Jimin pov_______________________________________
Ξέρω είναι αρκετά μικρό συγνώμη 😞😞 αλλά αύριο θα ανεβάσω μεγάλο... Μακαρι να σας αρέσει αυτό το μικρουτσικο.. Νομίζω καταλάβατε γιατί τα κάνει όλα αυτά ο TaeΜην ξεχνάμε αστεράκι ⭐⭐💗💗
CZYTASZ
Όλοι Κάποτε Αλλάζουν (jimin)
FanfictionΗ Μαρία 18 χρόνων ζει με τον αδερφό της τον Jungkook μόνο διότι οι γονείς της είναι στο εξωτερικό για δουλειές... Οταν ηταν 16 όλοι την κορόιδευαν λόγο την εμφάνισης της.. Είδικα ο jimin.. Γιαυτο το λόγο έφυγε για μερικά χρόνια με τον πατέρα της...