Önemli duyuru

1K 22 10
                                    

Firavun güçlüydü ama Musa(a.s) kazandı
Nemrut güçlüydü ama İbrahim (a.s) kazandı
Ebu Cehil güçlüydü ama Muhammed (s.a.v) kazandı
Haçlılar güçlüydü ama Selahattin kazandı.
Şimdi de Amerika Rusya Çin ve Avrupa güçlü ama biz kazanacağız.(inşallah) Allah'a boyun eğip emerlerine uyarsak Allah da kafirleri bize boyun eğdirecektir.

Bu yazıyı okuyan değerli din kardeşim senden ricam Müslüman kardeşlerimiz için güzel ülkemiz cennet vatanımız Müslümanlığın son kalesi Türkiye'miz için askerimiz polisimiz için her gün dua etmen dualarında unutmaman.Özellikle her ezandan sonra yani gök kapılarının açıldığı zaman, yağmur yağdığı zaman,secdedeyken seher vaktinde Kuranı kerim okuduktan sonra. Gecenin bir vakti ansızın uyanınca dua etmeni rica ediyorum. Rabbimin yanında duamız olmasa kıymetimiz olmaz.Rabbim kullarına isteyin vereyim diyor.İstememizden memnun oluyor. Müslümanın müslümana yapılan duası kabul olur onun hakkı için isteyelim Allah'tan Filistinli kardeslerimizde çok zor durumda imtihanları çok ağır yıllardan beri İsrail kafiri onlara zulmediyor. Hiç sebepsiz yere evlerini bombalıyor ibadetlerini yapmalarına izin vermiyolar hayatı onlara zehir ediyorlar ama onlar o kâfirlere boyun eğmiyor.Onlardan korkmuyor direniyorlar. Bütün dünya sessiz kalıyor duymuyo görmüyor sadece kuru kuruya kınıyoruz diyorlar Ümmet olarak birlik olsak İsrail Filistin'e girmeye cesaret edebilir miydi sizce hiç düşündünüz mü İsrail diye bi ülke olur muydu acaba.Birlik olsaydık silmez miydik İsrail'i haritadan.Peygamberimizin (s.a.v)in yolundan gitseydik gelir miydi bunlar başımıza peygamberimiz Müslümanlar et ve tırnak gibidir buyurmuştur Filistinde Suriye de Arakanda Afrika'da Müslüman kardeşlerimizin canı yanıyor tırnakları sökülüyor hissedebiliyor muyuz?Bizim de canımız yanıyor mu onlar için kalpten dua ediyor muyuz yardım edebiliyor muyuz O kâfirlere gücümüz yetiyor mu? Maalesef onlara karşı güçsüsüz biz Kur'an'a ve sünnete sarılmadığımız sürece de onları yenemeyiz.Artık uyanmamızın vakti gelmedi mi?Ahirette Müslüman kardeşlerimizin yüzüne nasıl bakıcaz siz zulme uğrarken biz size dua etmeye bile üşendik aklımıza bile gelmediniz diyebilecek miyiz utanmadan.Rabbimize ne diyeceğiz hiç düşündünüz mü. Amacım kimseyi yargılamak değil bunları farkındalık oluşturmak için yazıyorum. Müslüman kardeşim senden ricam ellerini her semaya kaldırışında Müslüman kardeşlerimiz için de dua etmen birlik olmamız için dua etmen...

Allah'ım zalimleri kahretsin Ebu Lehebin elini kuruttuğu gibi onların ellerini imkanlarını da kurutsun. Afrindeki askerlerimizi korusun onlara maddi manevi iyilik versin şehit ailelerine dayanma gücü versin hem bu dünyada hem ahirette sıkıntılarını gidersin onları cennetine kabul eylesin İsrail kafirini Amerika kafirini kahretsin Bizi Müslümanları kâfirlere karşı maddi manevi üstün eylesin. Biz bilmeyiz ama Rabbim bilir herşeyi görür o bize şah damarımızdan daha yakındır şu an kimin ne sıkıntısı varsa gidersin Açta açıkta olanlara yardım etsin çaresizlerin çaresi olsun inşallah bize hem dünyada hem ahirette iyilik güzellik versin bizi beyaz elbiseyi kirden temizlediği gibi tertemiz eylesin imanla yaşayıp imanla ölenlerden eylesin merhametiyle muamele edip cennetine alsın gazabından emin kılsın bizden razı olmadan canımızı almasın hayra anahtar şerre kilit eylesin inşallah Bu duayı okuyup da Amin diyen herkesin de dualarını kabul etsin sıkıntılarını gidersin inşallah... Amin Amin Amin

İLİM KİTABIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin