ilim kitabım

328 10 4
                                    

Sıkıntıların gitmesi için 7 gün okunacak Esma
Yedi gün müddetle ya mâlikül mülki zül celali Vel ikram bu ismi celili 100'er defa okuyan kimsenin sıkıntılarını giderir.Kalbini temizler içini nurlarla doldurur vesveseden korunur ve bulunduğu yere şeytan yaklaşâmaz.

Rızık darlığı ve geçim hususunda sıkıntı çeken bir kişi 5 vakit namazdan sonra 41 defa Ya Tevvabür Rahim zikrine devam ederse rızık kapıları açılır.

Peygamberimizin Muaz radıyallahu anha her namazdan sonra okumasını tavsiye ettiği dua; Allahümme einni alâ zikrike ve şükrike ve hüsni ibâdetik. (Allah'ım seni anıp zikretmek,nimetine şükretmek,sana layık ibadet etmek için bana yardım eyle.)

Ezber yapmakta zorluk çekenler için okunacak dua; Allahümmeftah alayna himmeteke venşur alâyna rahmeteke yâ zelcelali  Vel ikrâm. (Ezber yapmaya başlamadan önce 3 ya da 7 defa okunur )

Uzun ömürlü ve son nefeste imanla ölebilmek için Sabah akşam 3 defa okunacak dua; Sübhanallahi mil'el mizan ve müntehel ilmi ve meblegar rıza ve zinetel arş.

Sabah namazından sonra duaların kabulü için 3 defa okunan dua; Ya hayyü ya kayyum ve ya zelcelal vel ikram la ilahe illa ente Sübhaneke inni künti minezzalimin.

Bol rızık duası (Ahmet Mahmut Ünlü hocanın amel edip tavsiye ettiği dua)
Cuma namazından sonra 11 defa okunması ve cumadan cumaya tekrar edilmesi faziletlidir. Sabah namazının arkasından veya 5 vakit namazların arkasından 3 defa okunması faziletlidir. Olmasını istediğiniz bir işin öncesinde  bu duayı okumak o işin olması yönünde çok tesirli bir duadır.
Dua: Ya Allahü Ya Allahü ya Allah ya ahedü ya ahedü ya ahed ya vahidü ya vahidü ya Vahid ürzüğni minhüm şeyen ve in hüm ebev.

5 vakit farz namazının ardından 70 kere Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim Ya kaviyy Ya kadir okuyup da dua eden ne isterse istesin Cenabı hak duasını kabul eder ve  ne muradı varsa verir.

Dua ve dileklerin kabulü için 7 Esma ile dua Ya melik ya vehhab ya basit ya azim ya bâtın ya nafi ya mücib.

Evliyaların Dilek Duası
Ve la havle ve la kuvvete illa billahil aliyyil azim Allahümme inni eselüke ya kadimü ya daimü ya vitrü ya ehadü ya ferdü ya samedü ya hayyü ya kayyumü ya zel celali Vel ikram fein tevellev fekul hasbiyallahu lâ ilahe  illâ hüve aleyhi tevekkeltü ve hüve Rabbül arşil azim.

İLİM KİTABIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin