Büyük Kura

695 38 5
                                    

  Her yıl olduğu gibi erkeklerin bulunduğu tarafta sıraya girdim. Bu yıl elime batırdıkları iğneyi neredeyse hissetmedim. Ardından meydanda yaşıtlarımın olduğu tarafta sıraya girdim. Katniss'ı gördüm acaba onun adı kaç defa yazılmıştı, mozaik taşına adını yazdırması gerekmiş miydi? Gülüyordu, ağzını oynatıyordu ama ne dediğini anlayamıyordum. Kiminle konuştuğuna bakmak için arkamı döndüm, tabi ki Gale'ydı. Gerçekten yakın arkadaşlardı, belki de birbirlerini seviyorlardır.

  Birden Effie Trinket'ın sesiyle irkildim. O tuhaf kapitol aksanıyla konuşuyordu. Geçmişimizle ilgili saçma sapan belgeseli izledikten sonra tekrar konuşmaya başladı. "Önce bayanlar!" deyişi kulaklarımda yankı yapıyordu. Nasıl bu kadar coşkulu olabiliyordu? Elini fanusun içinde yavaşça gezdirdikten sonra bir kart çekip okudu "Primrose EVERDEEN". Bu Katniss'ın kardeşiydi. Bu nasıl olabilirdi? Adı sadece bir kere yazılmıştı, sadece bir kere. Bir anda Katniss kendini öne atıp bağırdı "Gönüllüyüm! Haraç olmaya gönüllüyüm!" diye bağırıyordu. ÖLÜM ARENASINA KATNISS GİDECEKTİ!!

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Bu benim ilk kitabım olduğu için çok fazla okunma veya beğeni beklemiyorum ama yorumlarınız benim için çok değerli...♥
Eksik gördüğünüz yerleri yorum olarak atarsanız sevinirim. En azından bir 15 okunma ve 10 beğeni falan olursa çok mutlu olurum. Şimdilik 4 kişi olsak bile yakında çok büyük bir aile olacağımıza inanıyorum.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥.

PEETA MELLARK İÇİN AÇLIK OYUNLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin