(ू•ᴗ•ू❁) 4 (ू•ᴗ•ू❁)

77 8 0
                                    

Докато седях вкъщи на дивана и плачех на вратата се звънна. Поколебах се дали да отворя или не. Който и да беше не спираше да звъни. Затова станах и отворих вратата. Беше SooRa.

- Какво правиш тук?

- Искам да поговорим. - каза с треперещ глас. Личеше си, че и тя е плакала.

- За какво искаш да говорим?

- Може ли да влезем вътре.

Аз поклатих глава в отговор на да. Седнахме на дивана и настъпи тишина. И двете не се поглеждахме.

- Искаш ли нещо за пиене?

- Не. Искам да говорим.

- Добре. За какво искаш да говорим.

- RaeJin защо ми се сърдиш?

- Аз не ти се сърдя спокойно.

- Тогава защо се разплака в училище? Защо си разтроена?

- Не съм разтроена.

- Да бе затова си плакала. Очите ти още са мокри ReaJin. Моля те кажи ми какво ти е.

- Не мога стига. И да искам не мога.

- Защо? Толкова ли лошо?

- Да. - казах и пак почнах да плача. Ще се побъркам. Защо не спирам да плача. - Може ли да ме оставиш сама?

- Добре.

Изпратих SooRa. Седнах на дивана и си пуснах филма "Топли тела" . За пореден път го гледам. Главния герой много ми харесва. Много мило се държи към момичето. Защо няма такова момче в моя живот? Спрях филма на пауза и станах да си направя пуканки. Докато чаках пуканките някой почна да тропа на вратата като луд.

- RaeJin моля те отвори ми! RaeJin! Отвори тая скапана врата! - това е SeGi. Тръгнах бясна към вратата, но не я отворих.

- Какво искаш? Не ти ли стигна болката която ми причини?

- RaeJin...а-аз не исках.

❌ BFF ❌Where stories live. Discover now