Merhaba kızlar medyadaki anna , iyi okumalar :) vote gelirse sevinirim <3 SEVİLİYOSUNUZ
Yaklaşık 15 senedir bu lanet yetimhanede kalıyordum. Çok şey yaşadım burada tecavüze uğramaktan kıl payı kaçtım, dayak yedim ve hep yalnız kaldım. Ben buradaki kimseye benzemiyordum. Buradaki kimse ailesini tanımadı ben ise 2 yaşıma kadar ailemle birlikteydim. Sabahları kalkar kahvaltı hazırlardık annemle. İşimiz bitince öper "haydi meleğim babanı uyandır" derdi. Dün gibi akılımdadır hala. Koşa koşa babamın yanına gider öpüp uyandırırdım. Banyoya kadar peşinde giderdim. Hayatımın o 2 senesi çok güzeldi şimdi ise berbat. Ailemi çok özlüyorum...
******
Sabah uyandığımda kimse yatakhanede yoktu. Geç kaldığımı sanıp endişeyle saate baktım fakat saat daha 8.30 du kahvaltıya 1.5 saat vardı. Derin bir oh çekip banyoya gittim. Kişisel bakımlarımı yapıp kafeteryaya gittim, fakat ışıklar kapalıydı. Işıkları açtığımda herkes "iyiki doğdun Anna" diyordu. Ben doğumuma bu kadar lanet ederken bu kutlama niye? Yüzüme sahte bir gülücük yerleştirip herkese teşekkür ettim. Bay Jonas yanıma gelip "asıl hediyen yukarıda seni bekliyor haydi arkamdan gel Anna." diyince korkmuştum açıkçası. Bu lanet adam bana tecavüz etmeye kalkmıştı ondan dolayı korkuyordum. Odasına girdiğimde sarışın 30-35 yaşlarında gayet bakımlı bir kadın, 37-38 yaşlarında yaşını hiç göstermeyen bir adam ve aşırı derecede seksi benimle yaşıt gibi duran bir çocuk vardı. Kadın koşar adımlarla yanım gelip sarıldı ve gülümsedi sanırım gülümsemesi bana huzur vermişti. Uzun zaman sonra ilk defa bir insanla tanışacaktım. "Merhaba Anna ben Angel." diyip bir kez daha gülümsedi. Eşini ve oğlunu göstererek "Bu eşim Harry ve buda oğulum Jack" diyince anladım ki bunlar yeni ailemdi. Gözlerim dolmuştu bu lanet yerden 1 sene sonra kurtulup ailemi arayacaktım fakat şimdi, şimdi yeni bir ailem varken bunu yapamazdım. Gözümden istemsizce akan bir yaşı hızlıca silip Angel'a odaklandım. Elimi ilk önce Bay Harry'e sonra da uyuz Jack'e uzattım. "M-merhaba efendim." diyince adam direk bana sarıldı ve "Baba, bana baba demeni istiyorum. Biliyorum zor fakat efendim deme" diyip şirin bir gülücük gönderdi. Jack'le tanışmaya çalıştıgımda ise elimi uzatınca direk gözlerini devirip dışarı çıktı. Ahh uyuz şey.
MERHABA ARKADAŞLAR BUDA YENİ HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ. İYİ OKUMALAR. <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kız.
RomanceAşkı hiç tatmamış olan bir kız, en nefret ettiği kişiye aşık olan bir erkek... Aşk hiç ummadığınız anda ummadığınız bir kişiyle ortaya çıkıp sizi şarhoşa dönüştürebilecek bir güçtedir. Kendini öldürme derecesine geldin mi hiç? Sevdiğini kaybetme kor...