Egy kis ismertető

281 17 0
                                    

Namjoon és Jin már a gimnázium első pillanatában tudták, hogy őket egymásnak teremtette a sors.
És ezt a 4 év alatt be is bizonyították.

Bár, amikor a továbbtanulásra került a hangsúly kissé eltávolodtak és az egyetem alatt a kapcsolat is megszűnt.

De csak az utolsó évig...

Ekkor újra találkoztak és bizony tudták, most már együtt is maradnak.

A diplomaosztó mindkettőjük számára egy örök emlék marad. Nem csak azért mert sikerült elvégezniük a mérnök és pszichológus kart, azért is mert Namjoon az esti bulijukon, a két család összejövetelén kérte meg Jin kezét.

Mindenki boldog volt. Legfőképp Jin nagymamája. Ő várt, mert tudta, hogy a két fiatal egymásra talál. Az esküvő után 3 héttel örök nyugalomra tért, kissé régi, de annál barátságosabb kertes házát unokájára hagyva.

Valóban egyszerű volt: 3 hálószoba, nappali, konyha, étkező, fürdőszoba és a mellékhelyiség. Emellett egy nagy udvar, amin még mindig ott van az a fából készült hinta amit Jin a nagypapájával készített.

És most itt vagyunk, 15 évvel később, amikor is a szereplőink élete eléggé érdekessé válik.

Az életkorok nem egyeznek a valósággal.
A magyar oktatási rendszer lesz alkalmazva.
Magyar viccek.
Esetenként felnőtt tartalom, felelősséget semmiért nem vállalok.

Aki itt marad annak további kellemes olvasást!

Our little family Where stories live. Discover now