1- kawan baru

9 1 23
                                    

6:30am

"APPA!!!!!!"

aku berlari turun ke bawah dan mengambil kasut sekolahku yang berada di rak kasut. "lah sedar pun nak sekolah kenapa bangun lambat? berhenti je lah sekolah dah dah hari ni papa tak kan bagi duit belanja! and pergi sekolah naik bas."

"WTF"

appa ni nama je lelaki tpi sekali membebel aku pon boleh tertido "apa maksud nya tu?" aku memandang papa dengan pandangan -apa yang apa?- "WTF tu apa?" aduh mati.

" wtf?, waalaikumsalam tak pe Father
:)"

aku menyalam tanggan ayah ku dan aku terus belari keluar sebelum disoal lagi ') hais apa la nasib aku kena naik bas hari petama sekolah, bas pon bas lah.

-SKIP-

sampai di bustop aku melihat ada seorang atok tua yang sedang menunggu bas, aku hanya sedekah kan senyuman dan menghampiri nya untuk duduk gais bukan ngorat ehehe (๑ ิټ ิ) mak aiiih eh tok dh tua tua pon tk sedar diri perfum bukan main kuat bau nya. lepas lima minit menunggu bas pon berhenti di hadapan kami aku memberi laluan untuk atok tu ye la kang kena cop kurang ajar pulak aku pun ada adab heh tiba tiba atok tu nk terjatuh cpt cpt aku sambut fuh naseb baik sempat kalau tk dh jdi bubur atok ni. dia senyum dan cakap terima kasih aku hanya balas senyum dan naik ke bas

-SKIP-

"AIGOOO COMEL NYA BUDAK BARU TU!!!"
"WEYH HARAP HARAP DIA KELAS KITA!"
"OMMA AIEMI DH JUMPA MENANTU MAMA!"

"EH MEMEKAK LA SIAL GI MASUK KELAS HANJENG" maka semua pandang aku tk puas hati dan masuk kelas eh cungkil mata korang kang hah baru taw (๑ ิټ ิ). "eh put kau tau tak ada budx baru hansem gila, nama dia kim taehyung " aku memandang  kawan ku park sena heh nama je korea muka cam cino bukit, aku memandang dia dengan pandangan 'kau tau tak my kookie and my alien lagi sem?' "heh aku harap dia bukan kelas kita" aku berjalan masuk ke kelas dan aku melihat seorang budx baru yang di gilai ramai duduk di hadapan sekali membulat mata woi pahal dia kelas ni? aku menghadiah kan nya jelingan tajam semak semak tpi tk pe la demi sena yang sudah ter on crush kat dia aku sanggup mengejek sena setiap hari muwehehehehe (๑ ิټ ิ).

-BERSAMBUNG-

crush kau boyfriend aku?!?!Where stories live. Discover now