1.3
Nedávno jsem potkala na wattpadu holku jménem Lída a začal jsem si číst její pozie o depresích.
Napadlo mě: "Napíšu jí protože vím jak se cítí a mohla bych jí pomoc, ale co když mi neodepíše?".
Nakonec jsem svůj strach překonala a napsala jsem jí že má pěkný básničky.
Náš rozhovor pokračoval až jsem jí napsala o mém životě.V Pátek jsem vstávala okolo šešté hodiny ráno a potřebovala jsem na záchod, když jsem vzala za kliku tak mě překvapilo, že mě Marek nezamkl, což dělá každý večer abych neutekla. Šla jsem po chodbě a viděla jsem v obýváku jak sedí na křesle Marek, kouří cigaretu a popíjí kafe, z kuchyni vycházeli zvuky jako kdyby Hana něco krájela.
"Až přijdeš ze záchoda tak ke mě přijď" Řekl Marek.
"Ano..". Řekla jsem to potichu protože jsem se bála, že mi chce zase vynadat.Když jsem seděla na záchodě, tak se mi trochu dělali slzy ze strachu.
"Sedni si vedle mě" Řekl Marek.
Trochu jsem se bála ale nakonec jsem si sedla protože jsem nechtěla dostat vynadáno.
"Dneska se semnou tvoje teta domluvila, že bychom tě mohli poslat do školy". Řekl Marek.
"Vážně? Vždyť.." Řekla jsem hodně překvapeně protože jsem nečekala, že mi to dovolí.
"Jdi si rychle připravit do školy než si to rozmyslím!" Řekl s mírně naštavným hlasem.
"A ne že by ses pokusila utéct, zavolám si do školy jestli jsi přišla" Hrozila z kuchyně Hana.Rychle jsem se připravila do školy učebnice, vzala jsem si na sebe černé lagíny, černé triko s dlouhým rukávem a černou mikinu.
Avšak než jsem odešla do školy sedla jsem si na postel, opřela jsem se o zeď a napsala Lídě."Mám jít do školy nebo někam jinam?" Zeptala jsem se.
"Já nevím zlato. Raději jdi do školy, kdyby to zjistil Marek, tak máš průser". Odpovědela mi.Spíš jsem víc doufala že mi napíše abych šla na policii.