Ice Ice Baby

9 0 0
                                    

Pewnego bardzo zimowego dnia Małgorzatka z Ewelinką udając się do szkoły autobusem z cudownym i szarmanckim Panem Alverem Wiesiem Perezem Santino Don Juanem De Costa Bambini Muczios Gracjas Adijos Por Favor, postanowiły wysiąść na stacji PKS, ponieważ dziewczynki musiały wskoczyć do Biedry na zakupki. Oczywiście kochane koleżanki nie zapomniały o swojej psiapsi Halince która miała do nich dotrzeć chwilę później.

Gdy już trzy przyjaciółki znalazły się w sklepie i kupiły potrzebny prowiant, wychodząc z niego pomyślały iż pierdolą szkołe i nie pójdą na 1 lekcje ukochanej majzy. Dziewczynki zmierzając w stronę szkoły powolnym krokiem przechodziły obok zamarźniętego jeziorka. W tem w głowie Ewelajny narodził się chytry plan przejścia się po nim jednakowoż bała się, że wpierdoli się pod taflę lodu i umrze. Choć śmierć w jej przypadku życiowym był by dobrym planem.

-E dziołchy chodźcie przejdziemy sie po tym jeziorku. Najwyżej się pod niego wpierdolimy i chuj. Ewelajn powiedziała do swoich rówieśniczek.

-Taaaak chodźmyyy chodźmyyy. Rzekła z entuzjazmem Małgosia.

-Y, pojebało was ja w moich laczkach tam nie pójde. Oburzyła się Halina.

-To je zmień. Kurła, ja pizgam.

Małgosia z Ewelinką ciągle chciały wejść na jeziorko ale przed tem postanowiły w jakiś sposób sprawdzić czy lód się nie załamie. Na szczęście niedaleko stała kotwica więc mądre niunie próbowały ją podnieść i wrzucić do jeziora. Niestety na marne, ponieważ były zbyt słabe i głupie myśląc iż go podniosą.

W tym czasie Halinka zmieniła laczki.
Gosia i Ewelajn już myślały, że ruszą na podbój jeziorka ale jednak chuj.

Po przejściu kilkudziesięciu metrów psiapsie jednak postanowiły, że aa jebać co będzie to będzie i ruszyły niepewnym krokiem na lód.

(͡° ͜ʖ ͡°)

~ w tej oto chwili straciłam wene i kurwa pierdole to pisanie, ja sie kurwa na pisarke nie nadaje kurwa nawet nie macie pojęcia jak ciężko jest coś napisać ja się zastanawiam jak niektórym sie kurwa chce toć to zajebać się idzie z takim pisaniem. Nadziergałam około 300 słów a już niemoge a ludzie piszą po kilka tysięcy Japizgam jak?? Podziwiam te osoby serio i pragnę napisać iż kurwa karolina wiem że to czytasz i patrz jakie gówno naklepałam bo tak nalegałaś abym coś pisała i masz prosze bardzo już 12 latki pisząc smuty z Rezim są lepsze niż ja xd Dlatego ogłaszem wszem i w obec że pierdole taką robote
Adijos sajonara ~

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 03, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

My Pizdy TrzyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz