Burak arabasıyla gelmişti.Burakın arabasına bindim. Ben öne selin arkaya oturdu.Eve kadar kimse konuşmamıştık.Eve geldiğimizde arabadan indik.
Selin"hadi Nisa kahvaltı ediyeceğiz"
Sadece kafamı salladım.Buraka "görüşürüz" deyip el salladım oda bana salladı.
Burakta arabasına binip gitti.Bizde selinle eve doğru gitmeye başladık.Selin zile bastı. İki dakika sonra genç bir kız kapıyı açtı.
"Buyrun efendim"
Selinle içeri girdik. Ben hala o kızı inceliyorum.Saçları dalgalı kumral üstünde beyaz gömlek ve dar etek giymişti.Eteğide çok kısa. Bu evde erkek yaşıyor be. Neden öyle kısa neden giydi ki?
Sürtük olduğu her halinden belliydi.Bir kere kırmızı ruj ne ya. Birde bol bol sürmüş.
Böyle kızlardan nefret ediyorum.Ben bu eve hep gelirdim ama bu kızı ilk defa görüyordum.Evde orta yaşlarında bir kadın vardı onun kızı olması gerekiyor.Kız hala bize bakıyordu.
"Kahvaltıyı hazırlayın biz odamda olacağız çağırırsınız."
Kız kafasıyla onay verdi ve mutfağa girdi.
Bizde selinin odasına çıktık.Odaya girince hemen selini soru yağmuruna soktum."Bu kız kim? Bunu burada ilk defa görüyorum. Yeni mi geldi? Kızım bu evde erkek var nasıl kısa giyinebilir."
Selin gülmeye başladı. Benim ciddi olduğumu anlayınca gülmeyi kesti.
"Nisa abimi kıskandın mı sen?"
Ne ben abisini Kıskanmak.Hayır anlamında kafamı salladım. Gerçektende şuan selimi kıskanmıştım.
"Kızım itiraf et işte kıskandın"
Oflayarak yatağın üstüne oturdum.
"Tamam selin kıskandım oldu mu?" selinde yanıma gelip oturdu.
Ben yine konuşmaya başladım.
"Ben bu kızı selimin yanında görürsem öldürürüm bak. Sende Selime bu kız yaklaşırsa hemen beni ara."
Selin bana 'ciddi misin?' der gibi bakıyordu.ciddiyim hem de çok.
Ben selimi ilk defa kıskanıyordum.Artık açılacam ona ya.Çevresinde bu kadar güzel kız varken inşallah bana bakar.Amin yaparcasına elini kaldırdım.
Selinde 'ne yapıyorsun?' bakışı attı.Aşağıdan o kızın sesi geldi ama ne dediğini duyamıyorduk.Yukarı doğru ayak sesleri duyduk kapımız çalınca
"Gir" dedi selin.
O kız gelmişti. "Kahvaltı hazır efendim"
Selin kalkınca bende kalktım.Kız hemen önden önden gitti.allahım birde kıvırtıyor.Aşağı indiğimde masa harikaydı.selin ve ben oturduk güzelce kahvaltımızı yaptık.Saat bir di. Ne zaman öğlen olmuştu ya.
"Nisa hadi alışveriş zamanı"
Ellerini Superman gibi yaptı ve ellerimi tutup odasına koşturarak gittik.Ben yatakta oturuyorum oda dolabında 'ne giysem?' diye düşünüyordu.
Bakıyor...bakıyor...bulamıyor.
Hemen ayağa kalktım.Selini ittirip dolabına bakmaya başladım.Benim gibi kısa bir elbise aldım. Sadeydi.benim gibi siyah renk ama desen yoktu.Ayakkabı olarak benim gibi bir ayakkabı seçtim.Seçtiklerimi seline uzattım.
"Valla çok iyisin yoksa bulamazdım."
Yanağımdan öpüp odanın banyosuna girdi. On dakika sonra çıktı.Selinde benim gibi harika olmuştu.Selinde saçlarını salık bıraktı.sade bir makyaj yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYA KOKULUM
Teen Fictionbir genç kız abi dediği birine aşık olursa... 02/03/2018