Selinin ağzından;
Nisayla o kız kavga ediyorlardı. Ayırmaya çalıştım pek başaralı olamamıştım. En sonunda abim geldi onları görünce şaşırmıştı.
Nisayı belinden tutup kızın üstünden çekti.
Yerdeki kız yerden kalktı hemen.Nisanın ve kızın halleri berbattı. Kız abime bakıp konuşmaya başladı."Selim bu kız beni dövdü."
Aynı çocuk gibi şikayet etmişti. Abim olayı anlamamıştı ondan da bir nisaya bir o kıza bakıyordu.
Kız abime yaklaşıp "aşkım şu kıza söyler misin benden uzak dursun halime bak."
Kız abime aşkım mı demişti. Bir abime birde nisaya bakıyordum.Nisa koşarak evden çıktı bende arkasından çıktım.Nisa kendi evine gitti bende arkasından gittim.
Eve girdiğimizde Nisa ağlamaya başladı. Bende sadece ona bakıyordum. Abimle o kız olamaz ya imkansız.Abimi bildiğim bileli ondan nefret ediyor.Nisa konuştuğunda ona baktım.
"Selim beni sevmiyormuş duydun mu?"
Hayır abim nisayı seviyor. Ben abimi tanıyorsam şuan aşk acısı çekiyor. Halinden belli.Hem de nisayı deliler gibi seviyor.
"Selin ben izmire gideceğim."
Nisanın dediği şeyle hemen onun yanına gittim.
"Tamam canım bir iki hafta kafanı dinle sonra gelirsin."
Bana kafasını hayır dercesine salladı. Temelli mi gidiyordu hayır ya.
"Nisa saçmalama ben ne olucam abim ne olucak?"
Biraz düşündü.
"Selin seninle arkadaşlığımız orda da devam edecek. Telefonla konuşuruz. Arada sırada sen gelirsin."
Şuan çok üzülmüştüm.
"Ya abim ne olacak?" daha çok ağlamaya başladı.
"Abin beni sevmiyor ki bende onu unutucam burada durupta canımı daha çok acıtamam."
Ayağa kalktım.
"Nisa biraz seni yalnız bırakıcam. Bu konuyu yarın konuşacağız izmiride unut."
Hemen evden çıktım. Eve koşmaya başladım bu kadar acı yeterdi. Gidip abimle konuşacağım.Hemen eve girdim. Abim odasındadır diye odasına gittim. Kapıyı açtım abim arkası dönüktü pencereden dışarı bakıyordu.
"Abi konuşabilir miyiz?"
Bana dönmüştü.
"Evet konuşalım bende seni bekliyordum."
Yatağın üstüne oturdum.
"Abi o kızla aranızda birşey yok dimi"
Bana hızlıca döndü.
"Selin saçmalama kızdan nasıl nefret ettiğimi biliyorsun ama o her gördüğünde bana aşkım diyor."
İçim rahatlamıştı.abime baktım.
"Abi Nisa seni çok seviyor. Burakla oyun oynadık. Sen itiraf etmeyince bizde sana oyun oynadık.affet abi bizi."
Sonunda abime söylemiştim.Abim nisayı seviyor Nisa da abimi ama itiraf etmiyorlardı ama nisada abimde itiraf etti şimdi kendilerine etmeleri lazım.
Abim gelip bana sarıldı.
"Yani şimdi Nisa beni seviyor."
Deliler gibi gülmeye başladı bende abimle beraber gülmeye başladım.
"Demek oyun oynadınız bana yani burakla Nisa şey değil."
Şuan çok mutluydu.
"Şimdi ne olacak abi"
Abim bana baktı ve gülümsemeye başladı.
Bir planı vardı ama bana söylemezdi."Selin güzel kardeşim benim nisaya açılıcam ama sakın nisaya söyleme"
Şuan çok sevinmiştim.planını merak ediyordum. Ama bu gıcık anlatmazdı işte. Bende üstelemedim. Odadan çıktım odama girdim.
kendimi yatağa attım.Üstümü değiştirmeden uyudum.
^^^^
Uyandığımda saat akşam yediydi. Başım çok kötü ağrıyor.Yatağımdan zorda olsa kalktım.
Aklıma selim geldi. Hiç aklımdan çıkmıyordu ki.Odamdaki aynaya baktığımda yüzüm solgundu.
Lavaboya girip yüzümü yıkadım. Kendimi hiç iyi hissetmiyordum. lavabodan çıkıp salona indim.
Şuan evde hayalet gibiydim beni gören korkardı.Saçlarım dağılmış, yüzüm bembeyaz. Koltuğa oturdum. Aşk acısı bir başka oluyormuş.
Aklıma selim geldi çıkmıyordu ki aklımdan.
Selin bana 'abim seni seviyor' demişti. Meğersem yalanmış. Beni sevmiyormuş.Yine ağlamaya başladım.Gözümden bir damla düşünce kalbim acıyordu.
Sanki kalbime bıçak sokmuş gibi acıyordu.
Ben burada acı çekerken oda orda kızlarla oynasın.Birde ilk öpücüğümü ona verdim.
Küçükken kendime söz vermiştim ilk öpücüğümü kocama vericem diye. Çok geçti verdiğim sözü tutamadım.Birde beni sevmeyen birine verdim. Şuan kendime lanetler okuyorum.Ağlamam daha çok şiddetlendi. Ben zaten kalbime neden umut verdim ki. Beni sevmediğini neden göremedim.
Keşke eskisi gibi olsak. Eğlensek, gülsek. Selinle kısa giyince kızsan. Eskiden yine seni görürdüm.
Şimdi yüzünü bile göremiyordum. Görsem ne değişecekti ki? En kısa zamanda ailemin yanına gideceğim.Hemen gitmek istiyorum.
Hemen odama koştum, valizlerimi çıkardım.
Birinci valizime kıyafetlerimi attım içine.
Bazı kıyafetlerimi almadım hepsini götürmeyecektim.İzmirde zaten çok kıyafet vardı.Bu ev dayımındı ama gelmiyordu bana verdi kalmam için.Yine gelirdim belki dursun bir kaç kıyafet.Geleceğimi sanmıyordum ama her neyse.İkinci valizime makyaj çantamı, parfümlerimi ve odamdaki resimleri koydum.
Hazırdım En kısa zamanda izmire gidecektim. Yine ağlamaya başladım.
İlk defa aşık olmuştum ama sevdiğim kişi sevmiyordu beni.Kalbim acıyor...
Salona geri döndüm, Mutfağa girdim. Açtım ama yiyecek dermanım yoktu.Bende kahve yaptım hiç şeker atmadım.Biraz acı içmek iyi olur.Kahve mi elime alıp evin arka bahçesine çıktım.
Ufak bir masa vardı. Sandalyeye oturdum.
Kahvemi masanın üstüne koydum. Kahvenin dumanını izliyordum şuan.
Kendimi kocaman boşlukta hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYA KOKULUM
Teen Fictionbir genç kız abi dediği birine aşık olursa... 02/03/2018