Gyermekeim, most ismét egy kis "regénnyel" jövök.. Már nem tudom hová kiírni magamból ezt a bosszantó dolgot... (Nem vagyok youtuber hogy oda csináljak videót, szóval inkább ide írom)
Komolyan nem értem ezt a facebookos társadalmat.. Első volt a "oszd meg és nyerj egy ájfon nyócat, tizet akármit"(direkt írtam úgy amit). Aztán jött a második, nem is olyan régen, talán egy hete, "oszd meg és nyerj egy fullos Teslát" (bejegyzés zéró helyesírással), majd pár napja már az "oszd meg és ma este jön a postás" melynél a képen emberünk egy köteg pénzt tart a kezében, mondván hogy facebookon keresztül nyerte.
Kérdezem én, honnan van ennyi agybeteg ember, aki el is hiszi ezt és még meg is osztja? Miért kell a f*szságot terjeszteni? Ezt látom az ismerőseim körében is, még olyanoknál is akikre nem is gondoltam volna hogy elhiszik az ilyet
Reggelig is sorolhatnám még ezeket az "oszd meg és nyerj ezt-azt..." dolgokat, mert ez csak egy része az egésznek, de felesleges. És csak egyetlen egy kérdés van bennem. MIÉRT? Miért ilyen buták az emberek?
Csak annyit kérek, drága olvasóim, ha ezt elolvassátok.. Ti ne osszatok meg ennyi baromságot, aminek fele se igaz. Ha egy ismerősötöknél ilyet láttok megosztva, beszéljétek le erről vagy ha az sem segít, akkor kérdezzétek meg, hogy ugyan megkapta-e már a "nyereményét". Ha nem tud rá válaszolni, az azt jelenti hogy SOHA nem is kapott semmit ilyen "nyereményjátékon".
Ennyi lett volna mára az én kis "bölcsesség" rovatom. Puszi mindenkinek.
ESTÁS LEYENDO
Rajzaim, verseim és random dolgaim
De TodoEbben a könyvemben a rajzaim és 2 versem lesz, meg random dolgaim az életemből és agyam hülyeségei. A rajzoknál bocsánat a képek minőségéért. Remélem szeretni fogjátok. Puszii ❤