Gamer Kavramının Anlamı

214 8 2
                                    


Gamer nedir? Çoğu kişinin aklında bu soru var. Bu hikayeyi okumadan önce gamerin kelime anlamını öğrenmeniz gerek. Ilk 5 veya 6 bölüm hikaye olmayacak ardından hikayeler başlayacak. Internette gamer diye aratırsanız büyük ihtimal karşınıza bilgisayar oyunları oynayan kişi veya kişilerdir diye bir tanım çıkar karşınıza. Yok belli seviyeleri mi varmış yok önce ufaktan başlayıp gelişecekmişsin  gibi tanımlar çıkar. Bunlar bir bakıma doğru aslında ama gamer bu kadar küçümsenecek bir kavram değil bence. Haklı olduğumu düşünüyorum Ama çoğu kişi Gamer olmak çok kolay zannediyor.  Iki bilgisayar oyunu oynayan herkes gamer olamaz. Gamerler sanal hayata ömrünü adar. İşte insanların cahillikleri burada belli oluyor. Kimse bir bilgisayara veya bilgisayar oyunlarına veya internete ömrünü adamaz. Sonuçta hepsi aynı şey.  Bir gamer ömrünü sanal hayata ve sanal dostluklara adar. Ve insanlar geymır diyerek falan dalga geçtiklerini sanıyorlar. Aslında kimsenin haberi olmasa bile gamerlere herkes ortasında laf atmamanizi öneririm. Çünkü o akşam  bir clan dolusu insan tarafından haberiniz olmasada küfüre maruz kalabilirsiniz. Bir gamer olmak nasıl aşşağılanacak bir şey değilse aşırı övünülecek bir şeyde değil. Yukarıdaki tanımda ne diyordu gamer bilgisayar oyunları oynayan kişidir. Yok,hayır,asla gerçek gamer bu değildir. Gerçek gamer sabahtan aksama pardon akşamdan sabaha kadar sadece oyun oynayan bir varlık değildir. Ve iyi bir gamer asla geleceği olmayan bir oyuna başlamaz. Bir geleceği olmayan oyunları "sürekli" oynayan  kişilere veled diye tabir etmekteyiz. Aradaki farkları sonraki bölümlerde görebilirsiniz. Bu kadar uzattık kısacası gamer sürekli bilgisayar oyunu oynayan bir robot değildir. Onunda duyguları vardır. Oda sever, oda üzülür, oda korkar, oda tiksinir, oda öfkelenir ve oda ağlar. Ama bir gamer sevgilisi onu terk etti diye ağlamaz. Aylardır uğraşıp yaptığı itemi kaybedince ağlar. Oda mutlu olur. Ama bugün derste en zor soruyu çözen tek kişi olduğu için değil, saatlerce anlamadan dinlediği matematik, edebiyat, felsefe, kimya, fizik dersleri bitmiştir, koşa koşa eve gelip bilgisayarın başına oturup klavyenin tuşlarındaki sıcaklığı hissedince, mouse avcunu kavrayınca mutlu olur. Oda öfkelenir ama telefonu yere düşüp camının kırıldığı icin değil, oyunda hile yapanlara sinirlenip monitöre kafa atıp kırdığı icin öfkelenir. Anlayacağınız gamerlerin hayatı cok derin ve biz bu derinliklere hiç zorlanmadan ineceğiz. Yani umarım çünkü bende bir gamer sayılırım. Ama önce size anlatmam gereken şeyler olacak. Yani gamer nasıl olunur gibi ilk bölümler. Ama sonrasında gamerin hayatını anlatacağım. Sizden ricam beni sonuna kadar desteklemeniz hikayemi doyasıya okumanız, okumanız. Bir insan neden gamer olur ki yani saatlerini bilgisayar başında geçirir? Bilgisayara aşık olduğu için mi yoksa başka sebebi mi var? Diğer bölümde nedenine bakalım.

Bir Gamer'ın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin