Çok nedeni var. Tek tek sıralayalım.
1.Şişman olduğu için : Şişman biriysen genellikle toplumdan itilirsin tutanacak bir dal, dertleşecek bir dost arar ve internet yani diğer gamerler yardımına koşar.2.Yakışıklı / Güzel değilsen : Maddede yazdığı gibi gamerler erkek olacak diye bir şey yok gamerler kızda olabilir. Fakat yakışıklı veya güzel değilsen en iyi ihtimal arkadaşların sana biraz soğuk davranır. En kötü ihtimal arkadaşların seni küfür eşliğinde aşşağılayıp dışlarlar umarım kimse böyle olmaz. Ama gerçekler bunlar. Ve kendine dış görünüşün para etmediği bir ortam arar ve karşısına internet ortamı çıkar. Acil durumda ilk yardım gibi destekler internet seni.
3. Zeki Olmadığın Için : Bana göre herkes bie zekidir. Kimisi matematikte kimisi fen bilimlerinde kimisi edebiyattaki kimi Türkçe'de kimi coğrafyadaki kimisi tarihte kimi müzikte kimi bedende Kimi de bilgisayar oyunlarında zekidir. Fakat zeki deyince insanların aklına ilk gelen şey Türkçe, Matematik, Fen bilimleri ve sosyal bilimler gibi ders olarak görülen şeyleri yapabilmek, başarabilmek. Açıkçası uzun işin kısası oturup 12 yıl defterde karanlık bir şeyler ezberliyorsun ve zeki oluyorsun veya Çalışkan. Ha Eğer böyle bir vasıfa sahip değilsen yandın demektir. Iş bulamazsın, kız vermezler ve kimse seni takmaz çünkü sen o toplumda cahil sıfatıyla anılıyorsun artık. Yediğin hakaretler ve nasihatlar da cabası. Ve yine bir tutunacak dal alıyorsun ve internet karşına çıkıyor. Internet senin ne kadar matematik, türkçe bildiğine bakmıyor; internet senin oyununa ne kadar çabuk alışabileceğine bakıyor. Kısmen daha sadık bir dosttur internet. Eğer bilgisayar oyunları biraz ilgin varsa oradaki arkadaşlar seni destekler, senin zekiliğin konusunda sana destek olurlar; köstek değil ve interneti seçmenin bir nedeni daha.
4.Özel Okul / Kolej'e Gitmek : Genelde özel okullarda zengin züppeler olur. Temiz bir arkadaş ararsın ama nafile. Herkes zengindir eğer sen fakirsen ve burs ile oraya gitmişsen yandın. Sürekli fakir ezik gibi aşşağılamalara maruz kalırsın. Bundan daha kötü ne olabilir ? Annen ile babanla dalga geçilmesinden daha kötü. Ve Bir Yardım ararsın ve sana paranı sormadan yardım eli uzatan bir kapı görünür ilerde. Parlayan bir kapı ve o kapıya doğru yürürsün içeri girince bir internet cafe ortamı bulursun ama mahalle köşelerindeki soytarıların takıldığı kokan internet cafe değil. Bu E-Sport turnuvalarının yapıldığı tip internet cafeler. Ve bu kapının içindekilere merak salarsın. Ve okuldakiler 7 ceddine 7yıl sövse hiç umrunda olmaz. Çünkü hiçbiri artık seninde umrunda değildir.
5.Ailen Fakir ise : Para kazanmaya ihtiyacın vardır kolay yoldan para kazanman gereklidir. Ama uyuşturucu, hırsızlık veya suç işlemek olmamalı bu. Ama İnternet olmamalı diye bir kural yok tabiki. Internet dediğimiz ortamda sigortalı olmasada bir çok iş imkanı var. Tişört, pantolon , telefon kılıfı v.s tasarlayıp satmak. Server satışı, fotoğraf tasarımı, video editörlüğü, müzik editörü, sanal para, sanal mağaza ve binlercesi. %99'u yasal ama birkaç tane yasal olmayan var tabi. 10TL'ye aldığın VPS'yi içine saldırı scripti yükleyerek 100TL'ye satmak gibi. Çünkü ister Spoff ister Tekil olsun her türlü DDOS ve DRDOS gibi saldırılar illegaldir. Çünkü başkasının sunucusunun erişimini kapatıyorsun. Ileriki bölümlerde internet ortamından detaylıca bahsedeceğim orada daha iyi anlarsınız. Uzun işin kısası internetten para kazanmak mümkündür.
6.Utangaç isen : Utangaç biri olursan genelde yalnızlık çekersin çünkü kimseyle konuşamazsın çünkü o kişi ile yüz yüzesin. Ama internette karşıdaki kişi seni göremez genelde sadece mikrofon ile konuşursun ve inan utanacak hiçbir şey olmadığını anlarsın. Hem kendine özgüvenin olur ve gerçek hayattaki utancınıda bir nebze olsun azaltırsın. Ve internette utanırsan gamerler üstüne gelir tahminimce çoğu kişi başkasıyla konuşamaz ama birisi onla konuşunca çok rahat cevap verir. Tek sorun sohbeti açamamaktır. Ama sen açamasan bile gamerler sohbete başlar. Ve zamanla utancın saçma bir şey olduğunu ve utanacak hiç birşey olmadığını anlarsın. Ve utanarak bir yerlere gelemeyeceğinide anlamış olursun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gamer'ın Hayatı
Teen FictionLutfen hikayeyi okumadan önce 1. bölümdeki sözlük kısmını okuyunuz. Çünkü hikayede geçebilecek bazı terimleri bilemeyebilirsiniz ve bu sözlük kısmında bu terimler yazılmaktadır. Ilk 7 8 bölüm bilgi verme ve yazarın düşüncelerini paylaştığı bölümdür...