one

12 0 0
                                    

"Güle güle oturun efendim."

Genç adam gülümsedi ve ev sahibini uğurladıktan sonra boyası ve badanası tamamlanmış,tüm eşyaları yerli yerinde olan evin koridorunu iyice inceledi. Ev hoş güzel ve tatlı bir hava veriyordu. Sakince koridorun başında bulunan merdivenlere yöneldi ve odasının bulunduğu 2.kata çıktı. Kendi odası hariç tüm ev düzenlenmişti. Fakat o kendi odasını kendi düzenlemek istediğinden orası hala karton kutular ve toz içinde duruyordu. Odaya girdi ve kapıyı sonuna kadar ittikten sonra pencereyi açtı.
Pencerenin yanında pembe şirin bir kutu vardı ve bu kutunun kendine ait olmadığı bariz belliydi. Kutuyu açtı ve içinde bir defter gördü. Kutunun aksine defter oldukça siyah ve ürkütücü duruyordu.
Yavaşça ilk sayfayı açtı.

'Bu defter ruhu çoktan ölmüş bir kızın günlüğüdür. Eğer bunu bulduysanız biliyorum ben olmayacağım lütfen okuyun. Sizden nefret ediyorum.'

Genç adam daha da merak etmişti. Yeni taşındığı bu evin içerisinde daha önce kimsenin yaşamadığını sanıyordu fakat hayır biri vardı ve ona ne olmuştu öğrenmek istiyordu.

Diğer sayfayı da yavaşça açtı.

21 Mayıs 2013

Bugün benim doğum günüm. Ve hayatımda ilk kez bugün psikoloğa gittim. Kötü bir deneyimdi. Kadını sevmedim ve sanki hayallerimde yaşıyor gibi değilde şizofreni bir kızmışım gibi yaşadıklarımı anlattım. Bana günlük tutmadı söyledi. Biraz mantıklı geldi. Bende seni aldım. Ama sen bilmiyorsun tabi.. Hayatımı,ailemi ve arkadaş çevremi her neyse zaten zamanla öğreneceksin.

Genç adam şaşkınca sayfaya bakıyordu. Aslında okumayı hiç sevmezdi ama bu şeyler, oldukça ilgi çekiciydi. Hemen diğer sayfayı açtı.

27 Mayıs 2013

SI KIL DIM. Ailemden nefret ediyorum. Bazen cidden iyi birer ebeveyn olabileceklerini düşünüyorum ama hayır! Onlar kötü kelimesinin tanımı olan iki insan. Nasıl çocuk bakılacağını bile bilmiyorlar. Durmadan sabahları annem ve babam olacak o iki gereksiz kavga ediyor ve akşam ne mi oluyor? O kadın durmadan o adamın altıma yatıyor ve inleme seslerinin ev içinde yankılandığından habersizler sanırım. Bıktım. Onlar yüzünden cidden psikolojim iyi değil. Ben sırf onların sesini duymamak için hayal kurmaya başladım ve kayboldum. Kendimi bu aptal yere kilitledim ama anahtarı nerede bilmiyorum.

Bu iğrenç diye düşündü genç adam. Hangi anne baba çocuğunun gözüne sokardı ki yatak ilişkisini? Tamam diziler filmler veya pek çok yerde karşımıza çıkıyordu fakat öz anne babanın bunu yaptığını inleme sesi ile duyarak öğrenmek iğrençti. Hızla diğer sayfayı açtı.

1 Haziran 2013

Evet. Onları bastım. Henüz ses yoktu ve kulaklığım onların odasında kalmıştı. Tam odaya daldığım anda o adamın kadının üzerine çıktığını ve gülümsediğini gördüm. Refleks olarak çığlık attığım sırada bir tokat yedim. Acıtmadı. Çünkü zaten bugün öleceğimi öğrenmiştim. Sanırım en acısı da bu ha? Doktora gittim ve bana dedi ki 'artık vücudun bu kadar ilacı kaldıramıyor fakat ilaçları bırakırsak virüs yayılır ve ölürsün ama bırakmazsak yan etkiler artar ve o şekilde de ölürsün.' bende ilaçlara devam etmeyi seçtim. Ameliyat olmam için henüz çok erkendi. Bundan daha 1 ay öncesinde bir başka ameliyattan çıkmışken hem anestezi etkisiyle yatakta kalabilirdim hemde yaşım tutmadığı için doktor tutuklanabilirdi. Bıktım anlıyor musun. Her gece inleme seslerinden,her sabah sahte kişilikli kişilerden ve sonrasında ise çöken o yalnızlıkla beraber hayal dünyamdaki insanların yanımda belirmesinden. Ölmeyi diliyordum. Ölümden korkuyor ama ölmeyi diliyordum. Canım yanıyor. Sence de henüz 15 yaşındayken canımın yanması normal mi?

"15 mi?! 15 yaşındaki bir kız nasıl olur da bu kadar hasta olur?"

Ve evet genç adam daha da meraklanmış fakat kapı çaldığı için devam edememişti. Ama bu kız her kimse onu çok merak ediyordu, bulmayı bile istiyordu.

dead girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin