İKİ HAYAT - Tanıtım

431 6 5
                                    

Sevgili Okur , iyi okumalar

ENES BATUR KİMDİR ? (Bu Enes Batur'u tanıtıyor bu hikaye değil)

Enes Batur ; 04/04/1998 tarihinde Ankara'da doğmuştur. Kendisi , Adanalı'dır. Babası Fatih(Adana'lı) , annesi Arzu ' dur(Erzincan'lı). Enes Batur'un soyadı Sungurtekin'dir. Doğduktan sonra küçük yaşlarında az yaramaz olan Enes Batur , İlk Okul'una başlar. Güzel okul kazanan Enes Batur , İlk seyahatlerinde Erzurum'a gitmiştir. Erzurum'dan okul değişikliği için Antalya'ya gitmiştir. Okulunda gayet başarılı olan Enes Batur,bir gün bilgisayarında dolanırken, kendisini internette YouTube diye bir site karşılar. Bu YouTube'da , o zamanlar pek ünlü kişiler yoktur . Ama , "PewDiePie" isimli kanalın sahibi Felix , Minecraft çektiği için Enes Batur'un hoşuna gider. Birkaç gün , veya hafta sonra PewDiePie'dan esinlenerek kanal açmaya karar verir. İlk adını "newdaynewgame" yapar. 100 ' lerce Minecraft videosu çektikten sonra , yeni bir oyun çıkar. Adı "Happy Wheels"tır.Arzu isimli kişi YouTube ' da dolanırken ,newdaynewgame diye bir kanal görür. Kanalın sahibine, yani Enes Batur'a aşık olur. Enes Batur'a açıldıktan sonra , Enes Batur'da ona aşık olur. Ve Enes Batur'un hayatına yeni biri girer. Beraber 10'larca video çekerler.Arzu , 4 , 5 ay sonra başkasına aşık olur ve Enes Batur'a söyler. Enes Batur' la ayrılırlar. Enes , bu arada lise 2 ye geçmiştir. Artık YouTube'a odaklandığı için dersleri çok zayıftır , teneffüslerde, ders içinde hep telefonuyla YouTube'daki kanalına bakar. Sınıfa Tuğçe adında yeni biri gelir ve birkaç gün sonra birbirlerine aşık olurlar. Tuğçe isimli kişi Enes Batur'a söyler. Enes Batur ile çıkmaya başlarlar. Tuğçe ile az video çektikten sonra onunla ayrılırlar. Buna üzülen Enes Batur , babasının derslerine ağır tepkisi sayesinde YouTube'u 1 yıllığına bırakır. Hep derslerine odaklanan Enes Batur , Üniversite sınavından çok yüksek alır ve babası YouTube'a devam etmesine izin verir. Enes Batur, kanalının adını "NDNG - Enes Batur" yapmaya karar verir. Birkaç yıl sonra , yeni bir Üniversite'ye gider. Sınıfta birkaç hayranıyla karşılaşan Enes Batur, fotoğraf çekinir. Arkadan yakışıklı bir kız içeri girerken , Enes Batur onunda fotoğraf çekileceğini sanarak boynuna sarılır. Kızın tepkisi ağır olunca Enes Batur elini çeker ve utanır. Okuldan çıkarken , asansöre biner ve asansör 16 kişidir. Asansör takılı kalır ve yarım saat beklerler. Enes Batur beklerken , asansörün camına kalpler çizen bir kız görür ve güler. İtfaiye geldikten sonra yorgun bir şekilde Enes Batur eve gelir. Asansöre kalp çizen o kız , Enes'in bilmeden sarıldığı kızdır. O kıza ertesi gün sınıf arkadaşlarından çok tepki gelir. "-Sen Enes Batur ile aynı asansördeydin , neden tanışmadın ?" Diye tepkiler gelir. Biraz Yorgun ve stres altında olan kız , akşam olunca hızlıca eve gider. Kardeşi Ramazan ' da ona "-sen Enes Batur'la aynı asansörde olamazsın bu imkansız! Onunla aynı sınıfta olabilirsin ama aynı asansörde kalamazsın" der. Kız ise "-O kim ya ona ben mesaj bile atarım bunda ne var " Ramazan "-ama cevap vermez" Kız "-Bal gibide verir ver şu telefonumu da atayım" der. Telefonu aldıktan sonra, "Bir mesajlaşma uygulamasından"  Enes Batur'a çekinerek "-merhaba" yazar. Enes Batur'da " - Merhaba , sen asansörün camına kalp çizen kız değil misin?" Der. O kızda "-evet" der. Enes Batur "-Adın ne idi?" Der . O kızda "-Başak" der. Enes Batur'da "-bende Enes Batur" der. Öyle öyle konuşan ikili , ertesi gün birbirlerine aşık olurlar. Enes Batur , Başak'a açılır. Başak kabul eder ve sevgili olurlar. Sosyal Medya'yı bilmeyen Başak , Enes Batur'a "-burası neresi?" Diye sorar. Enes Batur sosyal medya ile herşeyi söyler. Bu sosyal medya Başak'ın hoşuna gider. O da hesap açmaya karar verir.öyle öyle hayat devam ederken 3,4 Milyon abonesi olan NDNG - Enes Batur , 2017 yılına girer . Enes Batur'da saçını boyanır ve yeni eve taşınır. 2017 sevincine Başak , YouTube'u öğrenir ve giriş yapar. İlk günden çok video atan Başak, YouTube'u öğrenince Enes Batur'un neden kamera ile gezdiğini anlar. Artık , 1 ayda 300.000 abone alan Başak , kanala soyadınıda ekler, yani "Karahan". Öyle öyle hayat devam ederken ,Enes Batur, artık fazla oyun videoları atmadığı için , NDNG' yi kaldırmayı düşünür. Birkaç saat düşünen Enes Batur, eli ile hareketler dener . Sonunda ,işaret parmağı açınca Azim , orta parmağı açınca Çalışma, Baş parmağı açınca , Azim ile Çalışırsan Mutlu olursun"anlamında baş parmağı kazandırır. Video 'nun anketine , Kendi ailesine layık isimler koyar . Hangisi bizim sloganımız olsun diye, sırasıyla şöyledir ; Batuber , EnesT , Çılgınlar ve EnBest'tir. En çok oyu batuber alır ve Azim , Çalışma = Mutluluk'un sembolü batuber olur. Enes Batur , batuber ın logosuna 1 , 2 saat uğraşır. Bir kurt kafası yapar. Ama bu tutmadığı için başkasına yaptırır, yani artık logo "Kartal" dır. Kanalın ismi bu arada "Enes Batur" olmuştur. Enes Batur , kendisine yeni köpekler alır . Adları ; Cesur ve Zeki ' dir. Birkaç ay sonra ikiside zehirlenir ve veterinere giderler. Enes Batur bunu çok üzülür . Birkaç gün sonra veterinerden "-ikisinide kaybettik" haberi gelir. Enes Batur buna çok üzüldüğü için , kendisine 2 yeni kuş alır . İlk kuşunun adı , "Batuber" dır. İkinci kuşunun ise "Çılgın" dır. Enes Batur , bu kuşlar ile kaynaşırken , Başak'a yeni bir köpek alır. Adı ise "Curly" dir. Başak buna çok sevinir. Ve Enes Batur, o arada 4 Milyonluk koskoca Batuber ailesi olmuştur. 2017 'nin sonlarına doğru , 5,6 Milyon aboneye ulaşmıştır. 2018'e girdikten sonra , Şubat ayında bir yükseliş yaşar ve 6,5 Milyon abone olur. 4 Mart 2018 ' de ise, 6,7 Minyonluk , Koskocaman bir efsanevi batuber ailesi vardır. 4 Nisan'da ise 20 yaşına girecektir.

İKİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin