Enes birşey unutmuştu !
Otoparka arabasını Anneanne si ile birlikte almaya gider. Otoparka geldiğinde anahtarı evinde unuttuğunu görüp evine gider. Eve geldiğinde evin dağınık olduğunu görür. salona gidince balonlar , pasta , bir doğum gününde ne olcaksa herşey vardı.
Başak iyileşmediği halde serumlar kolunda Enes'i pastanın yanında bekliyordu. Enes'in arkasındanda Elisbera , Toygu , Fatih , Arzu , Ece , Fuat , Murat , Burak , Özer , Çevriye , Ahmet , Orçun , Gül , Azra , Ramazan ve Ayşen gelmişti. Enes çok mutluydu. Bu , onun 20. Yaş günüydü. Enes'in gözünden yaş geliyordu. Birden "Hi Bitch" diye ses duyuldu.
İlkten Enes bir şaşırdı. Sonrada "BATURAAAY!" diye bağırdı. Çok mutluydu. Sanki YouTube'da "PewDiePie" kanalını aboneye ve izlenmede geçmiş gibi. Arkadan Baturay , Berk Muhammet , Vales , Lüfit , Duygu , Merve , Meryem , Shedded Brothers , Kaya , Lord Of Murat , Reynmen (Yusuf), Berkcan ve Çengel Tayfa , Kafalar , Orkun , Elif , Burak , Mertcan Bahar , Deli Mi Ne ? , Duru , Sude (Çınar) , Sude (Alkış) , Yağmur (Özkavak) , Berk Güler ve Mervan gelmişti.
Enes Mervan ile küstü. Bütün herkesi Arzu çağırmıştı. Ama Mervan ile Enes'in küs olduklarını bilmiyordu. Enes , Mervan ile aralarında ki olayı düzeltmeye çalışırken , diğerleri pasta yı kesip tabaklara dağıtmıştı. İçeceklerinide verdikten sonra , Arzu Enes ile Mervan'ı çağırdı. Artık Enes ile Mervan'ın araları düzelmişti. Pastalar yendikten sonra Enes bütün herkesi toplayıp video çekmeye karar verir. Ama unuttuğu birşey vardır !
.
.
.💜BU BÖLÜM HEYECANLI DEMİŞTİM . AMA SONRAKİ BÖLÜM ÇILGIN OLACAK. VOTELEMEYİ UNUTMAYIN 😚😚😘😘💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ HAYAT
Fiksi PenggemarArkadaşlar bu benim ilk hikayem, nolur kötü yorum atmayın. İnstagram'ımada göz atabilirsiniz : @enesbadur0 SİZİ SEVİYORUM ENES VE BAŞAK !