İKİ HAYAT - BÖLÜM 2

244 9 0
                                    

                                            2, BÖLÜM

Polis binaların kenarındaki kameralardan 2 hızlı arabanın geçtiğini görür. Polis aniden telsizi açar ve , arabaların 2 km ilerisindeki güvenliğe seslenir.

Polis : K - 79 , ordamısın ?

Güvenlik : Burdayım. Ne oldu memurum ?

Polis : Doğu yönünde saatte 150 km giden size doğru gelen 2 araç var. Birinin plakası ; 07 CKM 70 , diğerinin plakası ;
07 DSH 98 !

Güvenlik : Renkleri !!?!?

Polis : İkiside siyah . Birisinin arabasının kaput bölümünde sarı kartal var , diğeri simsiyah !

Güvenlik : Tamam , Ben size haber vereceğim !

Güvenlik , kapıları kapatır ve bekler. Önden ona doğru yaklaşan 2 araç görür. Polisin dediği gibi. Hemen  memuru telsizle arar.

Güvenlik : Alo

Polis : Efendim K - 79

Güvenlik : Sizin dediğiniz arabalar geldi.

Polis : onları çevir belki işe yarar.

"Güvenlik Telsizi masaya koyar"

Güvenlik , sağ eli ile sinyal verir. Maskeli adamlar burdan geçiceklerini bildikleri için Başak'ı bagaja koymuşlardır ve maskelerini çıkartmışlardır. Enes ise arabanın hemen yanına patinaj çekip arabadan inmiştir. Güvenlik , Enes'i sakinleştirdikten az sonra poliste gelir. Enes , olayı açıklar ve Başak'ı kaçıran adamların arabasını didik didik ararlar. En son bagaja bakar ve ne görsünler ! BAŞAK bagajda BAYILMIŞ !!?!!?  Polis , adamları tutuklarken Enes ise Başak'ı arabaya alır. Hastaneye geldikten sonra Başak'ı yoğun bakıma alırlar. Nefessizlikten AKCİĞERLERİ ŞİŞMİŞ !?!?! Enes , birkaç saat bekledikten sonra doktor çıkar ve.

Enes : DOKTOR BEY KIZ İYİMİ ?!??!?

Doktor : ilkten sakin olman gerek. Hastaneye hastayı çok geç getirmişsiniz ama .........

İKİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin