Açıklama sondaaaa...
▶Kesinlikle okula serbest gidin.Eger okul kiyafetiyle gidilicegini sezmişseniz bile bilmiyomus gibi davranin.Bu konuyla ilgili arkadaşlarınıza ya da öğretmenlerinize soru sormayin. :D -ne kadar akilliyim demi edd s.s-
▶Farklı magazalardan alışveriş yapmaya çalışın. -Lc Waikiki olmasin mesela.Bershka,Mavi,Koton,Colins (aklima gelmedi diğerleri.cok var daha) gibi mağazalar da illaki makul fiyatli birseyler bulacaksiniz.
▶Kombininize ve saciniza özen gösterin.
▶Saçlarinizi salik birakarak onden iki tutam alıp arkaya sabitleyebilir ya da maşayla iri su dalgaları yapabilirsiniz. Ya da akşam yikandiysaniz saçlarınızı örüp yatın.Sabah actiginizda dalgalı olacaktır.
▶Ben kirmizi sort ve t-shirt giyicem ama kararsizim.Sort giymek daha uygun olur rahat olmus olursunuz böylece.
▶Ayakkabilarinizi kiyafetinize uygun olarak secin.-Toms, sandalet ya da varsa supra giyebilirsiniz mesela.Ornegin mavi bi tshirt kirmizi sort giyiyorsanız altina pembe ayakkabi giymeyin.Pembe ile kırmızı yı asla bir arada kullanmayın.Cunku uyusmazlar hic bir zaman.
▶Doğal davranın. Asiriya kaçmayın -kıyafet-.
▶Makyaj konusunda ; 6.sinif 'dan kucukseniz asla makyaj yapmayin.
▶Mutlaka evden cikmadan once parfüm ve deodorant sıkın.
▶Tişörtunuz baskili ise kolye tercih etmeyin-ben baskili tişört giyicem ama dayanamam illa ki madalyon Atatürk imzali kolyemi takarim. :D afafagahhahahagsga-
▪Onun disinda bileklik yüzük ve kupe mutlaka kullanin.Fazla oldugunu düşünüyorsanız ve abartiyi sevmiyorsaniz küpe takmamalisiniz.
▪Arkadaslarinizla sözleşip bir parti yapabilirsiniz.
Umarım beğenmişsinizdir.Yeterince bilgi vermeye calistim.Bir sonraki tüyo konumuz ;
~Sağlık Tüyoları
~Güzellik Tüyoları
olabilir.Siz seçin.
Görüşürüz :***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR İÇİN TÜYOLAR
Teen Fiction*KIZLAR İÇİN TÜYOLAR* Kızlar için çeşitli tüyolar yazıyorum.Umarım beğenirsiniz. Şimdiden keyifli okumalar. :)