Šesti dio

1.3K 91 11
                                    

Zbunjeno ga je gledala , nije bila sigurna šta je mislio , da li je želio reći istinu ,;kako njih dvoje su samo prijatelji koji žive skupa ili je htio sa njom vezu??? Za nju je sve bilo strano .... Samo što je skupila snage da ga pita da joj objasni šta su mu namjere , u sobu im upade sestrica ... Nešto je pričala , molila , vukla ga za ruku i sledeće što se sjeća Mark je rekao vraćam se brzo ..... Sjedila je tako neko vrijeme , ništa joj nije bilo jasno, nije bila sigurna ni šta osjeća ...Trgla se na zvuk poruke na telefonu , bila je od Marka kratko je pisalo " ne čekaj me"..... Jedna teška suza joj se ukrala iz oka , držala je neko vrijeme zatvorene oči da ne bi junački zaplakala..                                                        Presvukla je se spakovala svoj kofer , i kao lopov kad se iskrada tiho neprimjetno otišla.... U taksiju je primjetila da joj je prsten još uvjek na ruci , osmjehnula se ,bila se navikla da ga nosi ova dva dana .....  Sa malo muke i $356 je pomjerila let , gledala je u papir u rukama gdje je pisalo da bi u 9:30 trebala biti kod kuće.....                                                                             Počastila se jednom kafom i kremastim kolačom, pogledala je na sat imala je još skoro sat vremena do leta , odlučila je da prošeta da bi joj brže vrijeme prošlo..... Pažnju joj privuče maleni kiosk sa novinama, bio je i po neki suvenir , po neko osvježenje i grickalice . Kupila je malenog medića , jednu knjigu po preporuci starije žene koja je tu radila , uzela je još neke sitnice i tablete za bolove , osjećala je laganu glavobolju.... Smjestila se udobno u sjedište do prozora , bila je iznenadjena da je avion prilično pun u ovo doba noći. Pogledala je telefon još jednom prije nego ga izgasi , nije bilo više ni poruka i poziva . Oteo joj se dubok izdah iz grudi , sklopila je oči i zaspala istog trena , nije ni vidjela ko je bio na sjedištu do nje...... Iz sna je budio jak muški glas, uspaničila se kad je vidjela kako je nepoznat muškarac drži za rame i nešto joj je govorio. Razbistrila je pogled i misli i shvatila da je andjeo koji sjedi pored nje pokušavao da probudi... Izvinjavao se i rekao da je loše sanjala pa je zbog toga probudio ... Izvinula se i ona njemu ako ga je uznemirila , on se samo ljubazno osmjehnuo .... Rekao je još da je poprilično dugo spavala , da je zaspala prije nego je on zauzeo mjesto , da joj je sačuvao hranu , bacila je pogled ispred sebe i tad je osjetila glad i muku u isto vrijeme , u znak zahvalnosti je kimnula glavom . Kad je završila sa jelom uzela je da čita knjigu samo da ne bi gledala u njega , borila se sobom , bilo je skoro pa nemoguće ne gledati u oči boje neba , imao je laganu tri dana bradu , malo dužu valovitu crnu kao noć kosu , snažne ruke , ....... Ni sama ne zna zašto ali uporedjivala ga je sa Markom , imali su sličnosti , savladale su je emocije pa je brzo ustala da on ne bi primjetio da plače... Umila se par puta , bila je malo ljuta što nije ponijela torbu da malo nabaci šminke , onda se nasmijala samoj sebi odmahnula glavom i vratila se na sjedište.... Pogledao je i pitao da li je dobro , osmjehnula se i potvrdno rekla da je sve uredu.... Pružio joj je ruku i rekao da bi bio red da se upoznaju ipak imaju još bar dva sata leta zajedno , osjetila je toplinu njegove ruke i držao je malo duže nego je bilo potrebno za upoznavanje... U priči je doznala da su završili istu školu samo što je on zadnju godinu došao , prve tri godine je studirao u drugom gradu da bi smanjio trošak školovanja... Iznenadila se kad je rekao da je zapazio i ranije jer je bila mirna i povučena , da bi razočaran se vraćao sa žurki jer je ne bi našao , nadao se da će je negdje naći i privući pažnju. Bilo joj je neugodno , pa je oborila glavu , a tek je osjetila nemir kad je uzeo ljevu ruku prstom prešao preko prstena podigao i spustio lagan poljubac na prste i dok je spuštao ruku kroz izdah je rekao na moju štetu zakasnio sam .... Nije ništa rekla , nije se smjela usudit niti da ga pogleda, pomislila je da je zaspao kad je krajem oka uhvatila da ima zatvorene oči, samo što se malo opustila začula je pitanje:" koliko ga voliš ? Ne mogu pitat kolko je ozbiljna veza kad si zaručena !!! Zato te pitam da li ga toliko voliš da si spremna ostatak života provest s njim???" I ako je smatrala da nema pravo da je pita tako nešto , i ako on nju poznaje kako je rekao duže vremena ona je njega tek upoznala, bila mu je zahvalna na pitanju jer je trebala to pitati samu sebe . Ali tad se prisjetila šta joj je rekao prije nego je poslao poruku, zatvorila je oči i pokušavala da naredi očima da je ne izdaju , prošaputala je samo :" ja ništa ne znam!!!" Šutjela je neko vrijeme , vodila je razgovor sama sa sobom , u glavi joj je bio haos , u isto vrijeme je mrzila i bila zahvalna bratu , mrzila ga je što joj nije dao slobodu sad bi bar znala više o muškom rodu i kako se nosit s njima, a bila mu je zahvalna što je sačuvao svega ovoga jer znajući sebe u ludim godinama bi sigurno napravila neku glupost zbog koje bi se sad kajala..... Pogledala ga je i ponovila još jedan put : " ništa ne znam , ne znam odgovor na pitanje !!! " To mu je bilo dovoljno da ga ohrabri pa je spustio svoje usne na njene , nije mu uzvraćala , to ga je malo zbunilo pa je ubrzao i sa više strasti je pokušavao ali uzalud , spustila je ruke na njegova prsa i lagano ga odgurnula .... Prošao je rukom kroz kosu i nervozno otišao .... Lagano je prešla rukom po usnama , svidjelo joj se , ali mu nije uzvraćala poljubce ne iz razloga zbog kojeg je on mislio nego što nije znala kako..... Spuštajući ruku ugleda prsten nije znala zašto ali se osjećala kao da je prevarila Marka , svjesna je bila da je lažna zaručnica ali se osjećala krivom.... Mark se probudio u nepoznatoj sobi , skoro pa je skočio kao opržen kad je vidio na drugoj strani kreveta Amandu , prijateljica drage sekice koja ga proganja još od srednje škole .... Obukao se i duže nego mu je obično trebalo je vozio nazad kući ... Malo je bio i sretan što Tine nije bilo u sobi , razmišljao je šta da joj kaže , pomislio je da nije ni dužan da se pravda ipak je sve izmedju njih laž i gluma i da mu je ona samo lažna zaručnica , ali ipak je bila dobra prijateljica nije siguran da bi bilo koja druga uradila ovo za njega ...... Pogledao je na sat bilo je 8:05 svi su još spavali , pogled mu se sledi kad je primjetio da nema njenog kofera , brzo izvadi telefon da je pozove , i zastade poruka zadnja poslana njoj " ne čekaj me ".... Kao bjesan je hodao po sobi , sam je na sebe galamio , govorio je :" kretenu šta si očekivao , prije poruke si joj rekao da ne želiš večeras leć pored lažne zaručnice , pošalješ poruku i uletiš u krevet prvoj koja ti je naletila...!!!!!!" Tina je tužno pogledala Roberta kad se vratio , on se samo izvinuo što je uznemirio i rekao ako može da zaboravi sve.... Rastali su se na izlazu s aerodroma u nadi da se više nikad neće srest.

Lažna zaručnicaWhere stories live. Discover now