Yabancı

15 1 0
                                    


Düşlerle insanı ayıran zevksiz bir melodiye sahip alarm, her günkü gibi görevinden vazgeçmiyordu. Gerçi bugün evrene pozitif enerjiler verme zamanı. Şşt hava da ne kadar güzel.. 


-A-aov demek bugün düşlerime ayrılan sürenin sonuna geldik he alarm? Tamam kalkıcam çok ısrar ettin madem!

Böyleyim işte; 46 raporum eksik. Kalmışım evde..

Yataktan büyük bir çabayla kalktıktan sonra, istikamet lavabo diyerek panduflarımı ayaklarıma geçirdim. Lavaboya girer girmez minik bir pandayla karşılaştım. Çünkü kapı açıldığı gibi sizi ayna karşılıyor.. 

Bi saniye hemen başa sarıyorum, dün pazardı!

E malum bir gezmeler gir gezmeler; gözümdeki rimel, far ve eyeliner best üçlüsü tek bir parça haline gelmiş. Allah başka dert vermesin ayol! Silerim şimdi iki dakikada. Usta değil miyiz bu işte?

Aa bi saniye ileri sarma vakti; bugün pazartesi! Çok önemli bir konu hakkında sunumum var. Tüm lise 2. sınıf öğrencilerine..

Ama şuan beni bu sunumu yapmak için seçen hocama hak veriyorum, benim de neslim tükeniyor küresel ısınma yüzünden. PANDALAR ÖLMEMELİ!

  Hoşuma giden tek şey sanırım serbest giyecek olmam. Planlarıma göre altıma düz siyah bir etek üzerime de bir bluz giyineceğim. Ha üzerime de hırka falan alırım. Ooh mis. E zaten ben manken olucaktım..

                                                              ......


 Bu sunum işi çok ekşınlı. 

Ama gelin bi sorun tavsiye eder misin diye.

Hayır.

Niye edeyim?

Deli miyim?

Öyleyim.


...

Tüm sunumlar gayet eğlenceli ve güzeldi. Sonuncuyu tüm sunumlar içerisine almıyorum. Sonuncusunda bir gülüşe kalbimi verdim..

Tüm yaşıtlarımı yani tüm lise 2 öğrencilerini gayet iyi tanırım. Kim gelmiş, kim gitmiş? Oo hepsi bende. Ama son sunumda ortalarda oturan yabancı, bakın yabancı diyorum. Daha önce gördüğüm biri değildi. Yani ben daha çok yaşıtlarımla takılırım, üst sınıflar peşimde de takmam.d Her neyse lise 2 olmadığından %60 eminim, lakin üst sınıf olma ihtimali mantık hatası veriyor.  Ha ama ne rahatlıksa artık çözemedim, kirli sakal modelinde olan sakallarını kesmemiş beyefendi. 

Sunumda 1-2 defa göz göze gelmiştik ama onun bakışlarını ona bakmasam da hissedebiliyordum. 

Başımızda herhangi bir öğretmen yoktu, fakat yine de ses veya kaos ortamı oluşmadı. Bende sunumuma daha rahat ve tatlı bir dille devam ettim.

'.. İnsanların yaptığı yanlışlar ne yazıkki sadece yapılan yere geri dönüş yapmıyor. İnsanlarla birlikte hayvanlar da büyük tehlike altına. Mesela çok sevdiğim tatlı pandalar; daha yeni nesli tükenmekten kurtuldu.'

                                                               .............


Dakikalar sonra sunum yaptığım son sınıfı da bitirmiş oldum. Sınıfın öğrencileri konferans salonunu yavaş yavaş terketmeye başladı. Lakin bizim Rahat Bey, rahatlığından ödün vermedi tabii ki. Ben sakince bilgisayarı kapatıp, diğer araç gereçleri toplarken yine bakışlarını üzerime hissettim. Tamam kanattın be abim!

Araç gereçleri çantama koyup kapıya doğru yöneldiğimde Rahat Beyden bir ses geldi. 

-Bence sende pandalar kadar tatlısın.

Arkamı dönmeden tebessüm ettim. Başımı iki yana sallayıp yoluma devam ettim.

-Gülüşünü saklama bari! 

-Teşekkür ederim efendim, şimdi izin verirseniz gideceğim!

Güldü, keşke gülmeseydi. O gülüşe duygusuz bi ifade ile bakılmaz ama bende gülüşüne karşı gülmekte haklıyım suçlamayın. 

-Aa gamzeli güzel!

-İmza da vereyim mi? arkamı dönüp ilerledim.

-Ha bu arada o sakalları kestirirler aslanım! 

İçimde kalırdı ama. Güldüğünü anlayıp tebessüm ettim. 


                                                              .....................

O kadar sunum yapmışım bari derse koymayın dimi?(!) Neyse ki ders ingilizce, yoksa tutamazsınız beni. My ingiliş is good nat prablım!

Dersi sevdiğim için zaman çabuk geçti ve ziil!

İnsanın kankasının okulda olmaması büyük eksiklik.. Neyse artık alt tarafı yanlız başıma su almaya gidicem ölmem herhalde. 

Keşke ölseymişim be! Kapıdan çıkacakken bilin bakalım kim çıktı karşıma? Aynen bildiniz. Rahat Bey. 

-Kesmezler güzelim, sen sıkıntı yapma. 

-Öğretmenlere serbest diye biliyorum ama?

-Öğrenci olduğumu kim söyledi?

-Çok güzeeel gerçekten, ben gidiyorum sana sakallarınla iyi günler!



 Diğer yazarlar kadar afilli olmasa da elimizdekiyle yetinmeliyiz. Hadi iyi okumalar :)

Gökkuşağının SiyahıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin