Dondurucu soğukluktaki hava iliklerime kadar işlerken tenha sokakta adımlarımı hızlandırdım.
Hava az önceki yağmur sayesinde taze toprak ve çim kokuyordu. Etrafım graffitili duvarlarla doluydu. Sokak çok dardı ve ben arabalar arasında neredeyse sürünerek gidiyordum.
Kafesi daha sıkı tuttum ve kahverengi paltomu düzelttim. Kafesin üstü örtülüydü ama karganın sesi gayet iyi duyulabiliyordu.
Kuşum hastalanmıştı ve ben de salaklık edip bu soğukta veterinere gitmek için dışarı çıkmıştım.
Sokağın biraz daha ilerisinde bir kaç adamın sigara içtiğini görünce yönümü değiştirmeyi düşündüm. Hepsi dövmelilerdi ve tehlikeli adamlara benziyorlardı.
"Hey sen buraya gel!"
Siyah saçlı kaşında piercingi olan dövmeli adam bana yaklaşıyordu. Gözleri maviydi ve kasları giydiği veyaz tişörtünden belli oluyordu.
Kaçmaya hazırlanırken kafesi sıkıca tuttum. Adamlar benim aksime sakinlerdi ve gülüyorlardı.
"Hadi ama güzelim sadece eğlencez!"
Ben geri geri adımlarken adamlar sinirlenmeye başlamışlardı. Kaşları çatılmış ve mavi gözleri bir şahininki gibi keskin olan adam yanıma iyice yaklaşıp beni köşeye itti.
Ağzımdan benden habersiz çıkan tiz bir çığlıkla beraber adam güldü.
Arkadan sarışın bir çocuk çıktı. Telefonunu açmış ve bizi kaydediyordu.
Herkes gülerken adam gözlerini bana dikmişti. Elleri kalçamı sıkınca gözlerim doldu.
"L-lütfen beni bırakın."
Adam sinsice sırıtıp boynuma dişlerini geçirdi. Ağzımdan bir hıçkırık kaçtı. Ağladığımı ise dakikalar sonra anladım.
"Lütfen yardım edin!"
Haykırışlarım ve çabalarım onları eğlendiriyordu.
"Jake yeter dur!"
Gelen ses üzerine herkes birine döndü ve sustu.
Kim olduğunu göremiyordum ama sesi güçlü ve boğuktu.
Jake yavaşça yanımdan çekildi. Ben gözlerimi silerken yerdeki kafesi alıp kaçmaya hazırlandım. Arkama bakmadan koşarken bağrışmalar duyuyordum.
Bacaklarımın ağrımasına aldırmadan koşuyordum. Nereye gittiğimi bilmiyordum fakat az önceki şokumu atlatmaya çalışıyordum.
"Kaçma dur bekle"
Gelen sese karşılık gözlerim büyüdü. Adımlarım hızlanırken gözlerim kararmaya, vücudumu hissetmemeye başladım.
Son hatırladığım ise parlak yeşil gözlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Bird (Harry Styles Fanfic)
FanfictionHani umutlar mavi ama sonuçlar siyah derler ya onlarınki de öyleydi. Küçük bir kuş sayesinde başladı onların hikayesi. Biri nazik, zarif ve iyiydi. Diğeri ise sadece karanlıktı. Karanlıktı ve bu karanlık içindeki iyiyi gölgeliyordu. Onlar çok farklı...