part 8

3.5K 159 8
                                    

"Katak si katak lompat,lompat!,lompatlah tinggi tinggi,tinggi!"eunbyul menyanyi sambil membuat minuman untuknya.

Krek!

"Alololololo...mamat tu dah balik.bersedialah eunbyul."taehyung dengan muka tanpa senyuman hanya berjalan menuju kebiliknya.

"Aik,salunya dia balik aku yang jadi mangsa.patutnya dia dah ngap aku sekarang :-[ pahal aku sedih plak nii.amanlah hidup aku malam nii..":-)

Sinaran matahari membuatkan eunbyul terjaga."semaklah,kacau aku tido betol."eunbyul bangkit dan terus masuk ke bilik air.

Setelah selesai melakukan apa yang patut,eunbyul keluar daripada biliknya.perlahan-lahan dia turun ke bawah."awal plak laki nii bangun,salunya pukul 3 petang baru nampak muka yang..........entah."

"Taehyung-"kata-katanya dipotong."shut up." :'-) kenapa nii...sedihnya hidup.salunya pagi pagi lah peluk aku bersayang semua.

Hek,apahal emo plak nii?bengong ah.

Lelaki kalau datang mood sweet dia,memang sweet macam madu.boleh dikatakan lagi sweet gila nak mampos.but,bila datang mood sial dia...hmmmm,memang sial gila.macam aku sekarang.aku pon tak tahu napa dia macam nii dengan aku.

"Woi,kau termenung apa?aku nak keluar,kau duduk dalam rumah nii...bye."eunbyul hanya menunjukkan senyuman manisnya.

Hidup memang begini wahai eunbyul :'-)) aku paham.*tepuk dada*
Nak buat apa eh sekarang?? Bosan gila nak mampos sekarang.

"Aku mengidam makanan yang bercheese. Mmm sedapnya. Yakwoh nak gi beli lah. Nakmo ah. Ada jugak nanti aku kene kerat 18."

"Sayang!!!! "

"Eh babi kau meletop bertelor 15!!"mana tak tekejut berok eunbyul tiba sahaja ada orang menjerit. "Mana hubby ai?? You buat apa dekat dia??!"eunbyul menggulingkan bebola matanya.

"Kau ingat aku nak buat apa? Rogol dia?? !!"mana tak bengang nyee bila ada manusia berperangai setan tuduh kita bukan-bukan ye dok? (Cikgu hani) 😂😂😂

"Manalah tahu kann kau nii kan jenis pompuan tak guna. Hubby ai pon dia nak amik. Tah-tah laki orang pon dia rembat. "Lin memberi senyuman segetnya.

"Taghuna punya perempuan!! Kau ingat aku ni nk sangat kee 'hubby kau' tuu ha? Sudahlah perangai macam taik! Kalahkan perangai setan adelah!! Same je macam kau! Pasangan bercinta yang  bodoh! "Tahap geram eunbyul sudah mencecah 193628010273%.nenyakitkan hati je bila tengok perempuan nii depan mata.. Rasa macam mata nii terbakar.

Eunbyul ingin melangkah pergi meninggalkan babi dihadapannya tapi niatnya terbatal apabila lin memanggil namanya. "Woi pelacur! "

Eunbyul dengan perlahan memusingkan badannya menghadap lin. "Apa kau panggil aku tadi?? "Sekali lagi lin tersenyum senget. (Ada jugak senget minah nii aku kerjakan.) 👿👿

"Lahh ingatkan bodoh je. Rupanya pekak jugak.. Ish ish ish apalah yang si taehyung pandang dekat kau sangat nii. Jijik! "Eunbyul berjalan menghampiri lin. Tangannya digenggam erat. Mukanya merah menahan kemarahan. 1...2...3..

*pak*
Satu tamparan hinggap di pipi lin. "Sebelum kau cakap macam tuu dekat aku, sila cerminkan diri tuu dulu sapa yang jijik sebenarnya.. Aku hanya mangsa keadaan. Selama aku hidup dekat dunia nii, aku tak mintak semua bende bodoh nii jadi dekat aku!! Kau tuu yang pelacur! Kau tu yang bodoh!! Pompuan tak sedar diri!! "

Mata lin dipenuhi dengan cecair jernih. Air matanya mengalir di pipi ,kesakitan akibat tamparan eunbyul amat pedih. "Kau tampar aku?! Kau tahukan aku nii sapa?? Aku nii anak datok. Bila bila masa saje aku boleh saman kau!!! Omg sakiynya pipi aku.  "Lin mengusap pelahan pipinya.

"Kau ingat aku kesah kalau kau anak datok ke, anak perdana menteri ke, anak agong ke, anak sultan ke, anak polis ke... Tapi hati aku lagii sakit. Cuba kalau kau berdiri dekat tempat aku sekarang nii.. Kau akan rasa betapa peritnya hidup aku nii!!! "Pipi eunbyul di tampar oleh jebon nama lin.

Sebelum sempat lin menarik rambut eunbyul, tangannya dipegang. "Lin cukup. Balik..."lin memandang muka taehyung ."but sayang-"kata -kata lin dipotong oleh jeritan taehyung. "BALIK!!!!!!!!!! "

Lin mengambil begnya dan beredar daripada rumah taehyung. "Kau okey? "Taehyung bertanya sambil mengusap perlahan kepala eunbyul. "Tak payahlah kau nak amik berat pasal aku..."

"Eun, aku cuba buat baij dengan kauu tau sekarang nii. Please lah bagi peluang dekat aku. "Eunbyul tersenyum. "Peluang?? Pegi mati ah dengan peluang kau tuu.. Buat apa aku nak bagi peluang dekat orang macam kauu??!!! Tak payahlah buat baik dengan aku. Geli"eunbyul berlalu pergi meninggalkan ruang tamu.

Setelah sejam eunbyul berkurung di dalam bilik, akhirnya pintu biliknya di buka oleh jejakan bernama babi.. Cehhh main jee jejakan bernama taehyung. "Kau nak apa sekarang? "Eunbyul bertanya dengan nada menyampah. "Biar saya rawat luka awak tuu.. "Taehyung membawa alat rawatan nyaa..

"Tak payahlah"taehyung memegang tangan eunbyul. "Kau duduk je sini.. Biar aku buat. Jangan degil kalau tak aku kiss kau. "Eunbyul memandang ke arah lain. Taehyung dengan laju mengambil tempat di sebelah eunbyul. Perlahan tae memegang kedua belah pipi eun. Senyuman terukir di bibir taehyung. "Tahan eh? "

Taehyung menyapu ubat pada luka eun. "Saya mintak maaf tau pasal lin tadi. "Eunbul memandang taehyung. "Kau sakit ke apa nii?? Tiba plak nak mintak maaf dekat akuu ??ke kau dah kene sihir? "Taehyung mengeluh. "Eun, aku ikhlas mintak maaf. Cuba kau serious sikit kali nii"

"Saya serius sekarang nii.. Selalunya mana ada kau nak mintak maaf bagai. "Taehyung mengusap lembut tangan eunbyul. "Memang.. Tapi kali nii aku rasa nak mintak maaf sangat. "

-kekok-

"Awak tidurlah. Saya pon dah ngantuk nii.. Bye sweet dream. "Taehyung melangkah keluar daripada bilik eunbyul. "Memang bunyi nii amat pelik bagi kau, but aku rasa aku dah suka dekat kau. Maaf sebab buat hidup kau sengsara macam nii.. Aku tahu kau tak mintak semua ini.. Semua nii disebabkan aku .kalau aku tak ajak kau balik time tuu.. Semua nii takkan jadi. Aku betul-betul rasa nak jaga kau and lindungi kau sekarang nii...i love you eunbyul. "

Tanpa desedari setiap kata-kata taehyung didengari oleh eunbyul. "Sorry tae, tapi aku tak rasa bende yang sama. Aku perkukan masa untuk semua nii. "
.
.
.
. Tbc

Sorry sebab lama gila tak update

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sorry sebab lama gila tak update. Hehe bila nak tulis je, mesti ade bende lain nak dibuat. Hoho but, akhirnya saya berjaya. Berjaya meneruskan perjalanan ini...

Aku Bukan Mistress! #kim taehyungWhere stories live. Discover now