part 10

2.7K 146 11
                                    

"Tae, janganlah macam niii"

"Diam, baik kau makan je makanan tu sebelum aku tinggalkan kau kat sini. "Eun hanya mendiamkam diri.

"Kau makan, aku nak pergi bayar.lalu "Taehyung meninggalkan eunbyul keseorangan.

"Apa masalah jantan ni? Tadi punyalah sweet. Sekarang ni dah macam singa. Apalah nasib kau wahai eunbyul.. "Eunbyul mengeluh.

Tiba-tiba ada seseorang mencuit bahu eunbyul.

"Chan? "

"Eunbyul!!! "

"Wehh lama tho aku x jumpa kau dah. Pahal kau tak datang sekolah? "

Wow, biar betik senior aku nii. Percakapan dia macam cakap dengan kawan sendiri.

"Ouh, aku pindah sekolah dah. "

"Laaaa nanti kalau aku rindu kau macam mana? Sape lah nak main ngan kita lagii"chan memuncungkan bibirnya. (Nasib kau comel, kalau x dah lama aku sumbat kau dalam longkang belakang rumah mak cik hidayu tu)

"Kau mental eh? Selama ni kau pernah main ngan aku ke?kau main hati perempuan adalah. "

"Eh ii, tu dulu kay. Sekarang ni aku dah insaf. Aku takmo jadi macam dulu. Tapi kalau aku nak main ngan kau boleh?"

Terbuntang mata eunbyul. Taik kambing kau punya chan( ¯(∞)¯ )

"Ha ii otak tu jangan kuning sangat boleh. Aku hempuk kepala kau ngan pinggan ni karang. "Maksud aku,kau nak date dengan aku x? Aku nak main dengan hati kau je. "

Hati eunbyul berdegub kencang. Mental tahap gaban dah ni.

"Chan, aku-"

"Wahhh sweetnye betina dengan jantan nii. Bersemut mata aku dibuatnya. "

"Eun babe, sape laki ni? Takde adab ke. Salam pon takde.. "

"Chan, ni kim taehyung. Dia ni-"

"Aku husband dia. "

"No chan, jangan salah faham, dia buk-"kata kata eunbyul dipotong untuk kali keduanya. (;´ຶДຶ ')

"Husband? Saya boyfriend dia. Bila masa pulak eunbyul nak kahwin dengan lelaki jahanam macam kau ni?! Sedar diri tu sikit. Sudahlah takde adab. "

Dush!

"Taehyung stop!!! Kita kat public nii!!! "Eunbyul cuba untuk menghentikan perbuatan taehyung. Tetapi apakan daya. Dia bagaikan semut dan taehyung bagaikan gajah. ∪ˍ∪

"Kau kacau eunbyul aku lagi, mampos aku kerjekan kau. Blah, kau blah sekarang! "Chan dengan pantasnya meninggalkan restoran tersebut.

Habis muka chan dia kerjekan. Mahu cacat muka laki tu. Ish ii. Tadi jumpa ex then jumpa crush aku lepas ni apa plak. Maybe pakcik kantin yang salu usha aku tu kut. Kata hati eunbyul. Nak buat macam mana. Dia hanya mampu mengeluh je lah.

(Dlm kereta)

"Yah tae, pelahan lah sikit kereta ni. Ade gak aku ngan kau arwah jab agi. "Tae dengan tiba tibanya menghentikan kereta mewahnya di tepi jalan.

Tae memandang eunbyul.

"Pahal kau pandang aku macam tu? Ade hutang? Meh bayar skang! "Tae hanya mendiamkan diri.

"Kau memang x fikir aku lebih dari kawan eh? "

"Sejak bila plak kita kawan ni? "

"Bila-bila je. "

"Bila-bila tu bila? Masa ,hari ,tarikh, bulan, tahun-"

Tae mencium bibir eun yg hangat lagi lembut mcm bantal busuk aku.

"Sorry. Eunbyul, bila aku cakap aku nak kawin dgn kau, aku tak main ii. Aku serius eun. Bila aku cakap aku dah jatuh cinta dekat kau, aku lagi serius. Aku tak main ii kali ni.kau tak boleh terima aku ke??? "

"Tae, kita balik dulu.saya tak boleh bagi jawapan sekarang. Please. "

Tae hanya mengangguk. "Okey, kita balik dulu. "

(Di rumah)

Eun terus menuju ke biliknya. Otak eun bercelaru. Betulke kata-kata tae tadi? Atau dia hanya nak mempermainkan aku.. Suara hati eunbyul berkata.

Aku tak boleh senang ii terima dia kan. Sebab dia lah penyebab hidup aku hancur.

Dah 1 jam, aku still x dpt jawapan

"Eun, saya keluar jab tau. Mungkin mlm ni saya balik lambat, kalau awak lpr, saya ade masakkan makanan. Kat atas meja tau!!! "

Eun keluar daripada biliknya menuju ke meja makan.

"Ouh, dia tinggalkan sticky note. Eat and sleep well my dear♡"eun tersenyum lebar.

"Thanks tae. "

"Huh, tolonglah otak proseskan satu jwpn untuk aku. Takkan nak biarkan kata -kata tae tergantung mcm tu je. (Tergantung sepi~~)"

"Hmmm, senanya... Aku tak rasa bende yang sama dekat tae. Aku x cintakan dia. Tapi tak kan nak tolak dia macam tu je. Ade gak muka taik dia bagi kat aku nanti. "

Tiba plak ilham turun dari langit masuk dalam kepala hotak eun.

(Keesokkan harinya)

"Ouh, hai tae! "Eun menyapa taehyung yang kusyuk menonton tv pagi ii buta ni. Tae tidak menjawab sapaan eun.

Celaka kau!!!!!

"Tae, saya ada bende nak bagi tahu awak ni. Important so silakah beri perhatian. "Still tae tidak menghiraukan dia.

"Tae, secara jujurnya.. Saya tak ade perasaan terhadap awak. Tapi kalau awak nak saya balas cinta awak boleh. Dengan satu syarat. Awak stop kejar perempuan lain, stop main hati perempuan. And yang penting sekali ialah...........

Tolong buat saya jatuh cinta dekat awak please. "


Tae tidak bersuara. Matanya masih lagi terlekat kat tv tu.

"Kalau awak tak nak tak pe lah, saya suka dekat chan tu je lah. "Belum sempat eun nak bangun, tae memegang tanganya.

"Eun, aku akan buat"

Tbc
















Wo maaf rakan ii sekalian, dah berbulan aku x update cerita ni. Maklum lah *batuk* busy *batuk*

Math susah wo. Tu lah banyak spend time ngan buku je. Muahahaha dah sah ii tu satu penipuan. Aku ngan buku. Babeng hancur. Aku+buku=meletop.

Ape ii pon, silalah vote ye. And thank gak sebab sudi membaca buku hamba ni.

Saya mengakhiri ucapan ini dengan gambar husband baru saya

Hensem annnnnn= ̄ω ̄=Q_Q﹋o﹋

Aku Bukan Mistress! #kim taehyungWhere stories live. Discover now