Aku lihat jungkook tidur di sebelah ku..Sungguh aku rindu dengan belaian dia tapi sejak duamenjak ni dia jrg sekali meluangkan masa dgn aku..Kalau ada pun mungkin dalam 30 minit dengan aku kerana ada sahaja panggilan dari entah siapa menganggu kook..
Aku takut kalau2 kook berpindah hati/tawar hati dengan aku..Hanya tuhan yg tahu apa perasaan aku yg lonely didunia ini..
"Oppa..boleh tak petang ni bawa eun pergi mall nak beli barang sikit.."tanya eun "erm..sorry sayang.kook ada mesyuarat dekat office petang ni..mianhae"balas jungkook sayu dia kasihan dgn eunwoo tapi dia mssih cintakan yung..
"Hmm..Gwaechana😊😐 nanti eun jalan sendiri lah. "
"Jaga diri tau..okalah kook pergi dulu okay!"jungkook terus ke keretanya dan memecut laju ke destinasi fake nyaFake??😕ada sesuatu ni..😟-Author
Eunwoo pov
Aku pun pergilah ke mall alone again..Sedang asyik aku membeli barang di salah satu kedai di mall aku dapat cam suara seseorang di depan ku yg sedang membelakangi aku..
Dan betul sangkaan aku itu ialah....
Jungkook!!!!
Mata kami berpaut..Aku hanya menunjukkan riak tenang..😐Tak sangka jungkook selama ni bagi dia harapan macam gunung kinabalu lepastu tup tup..Dengan yeoja lain.Pegang tangan pulak tu.
Aku hanya menjeling yeoja itu siapa lagi kalau bukan Yung+gedik nak mampus..😠
Aku jeling lagi ke tangan mereka..Riak wajah jungkook sukar ditafsirkan..Tapi macam org yg "GELABAH"Aku hanya berlalu pergi dgn riak tenang mana taknye 2 bulan ni jungkook kononnya ada mensyuarat agong!! Teragong!!!rupanya..Aku harus kuat..aku dah makan garam dgn perangai namja ni..aku harus matang!
Skip
"Jungkook...Kau bagi aku harapan palsu dan sekarang..haishh..aku tak bolehlah..aku pantang bab2 keadilan ni..huwarh!!"kata ku menangis
"Sekarang ni aku harus ajar dia erti bagaimana dipinggirkan..(DINGIN)Jungkook yang baru sahaja pulang kerumah mencari eun dimana..Dia dengar bunyi orang menangis dan bunyi brg jatuh dia mula tak sedap hati dan menuju kearah bilik eun yg lama..
"Eun!!!!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Untuk pengetahuan korang ye guys..jungkook dah kerja dkt syarikat appa dia..Muda lagi dah kerja😃
So..sekarang ni tunggulah chap seterusnya..okay!
YOU ARE READING
(C)Married No Love || Jeon Jungkook
Fanfiction"Argh!sebab kau aku dah tak leh bebas macam dulu pergi sekolah pun mesti dgn kau rimas lah!!!" "M..Mianhae jebal jgn pukul saya..!" "Maafkan aku kerana selalu sakitkan kau ..Sekarang aku menyesal.." #Nak tahu cerita selanjutnya..Wait tau! #Votment