Wpatrywałam się w szare pochmurne niebo leżąc na moim łóżku.Nagle dostałam wiadomość na messengerze byłam pewna, że to moja przyjaciółka Mabel odpowiedziała mi na wiadomość którą napisałam godzinę temu.Odblokowałam swój telefon i ze zdziwieniem wpatrywałam się w dymek czatu, na którym było zdjęcie Davida.
David:
-❤❤Ja:
-??
David:
-Możemy się spotkać?Ja:
-Ale po co i kiedy?David:
-Chcę się o coś zapytać a nie chce przez neta, serio to ważne!Ja:
-Dobra, tylko gdzie i kiedy?David:
-Możemy się spotkać obok Obi to ja wtedy podejdę po Ciebie na przystanek.Ja:
-No okej, ale ja mam dopiero za 30 minut busa, pasuje Ci?David:
-Oczywiście tylko podaj mi jeszcze twój numer.Wysłałam mu mój numer i odrazu zadzwoniłam do Mabel powiedzieć jej o tym wszystkim.
-Mabel, co ja mam zrobić- powiedziałam.
-Ale o co chodzi?- powiedziała trochę przestraszona.
-No napisał do mnie David-odpowiedziałam.
-Ale który?haha- zapytała śmiejąc się.
-No Shaden- powiedziałam z donośnym głosem.
-Serio? Co on chciał?- zapytała lekko zirytowana.
-Spotkać się- odpowiedziałam.
-To idź, ale jak już od niego pójdziesz to mi zadzwoń- powiedziała.
-No spoko to pa- odpowiedziałam i się rozłączyłam.Odrazu, jak przestałam z nią gadać to poszłam do łazienki się trochę ogarnąć, bo przecież muszę wyglądać jak człowiek.Po 10 minutach wyszłam z niej i poszłam ubrać kurtkę i zobaczyłam, że za 7 minut odjeżdża mi autobus, więc wybiegłam z domu jak torpeda, bo bałam się że nie zdążę.
W połowie drogi dostałam od Davida wiadomość, że on stoi na przystanku odpisałam tylko "okej" i zablokowałam telefon.
Po 10 minutach jazdy w końcu mogłam wyjść z tego busa.David jak mnie zobaczył to podszedł się przywitać, a ja odrazu zaczęłam temat.
-To mogę wiedzieć po co chciałeś się spotkać- zapytałam zaciekawiona.
-Chciałem się zapytać czy to prawda że ja Ci się podobam?- zapytał.Zamarłam...
○○○
Hejka, witam was w moim pierwszym rozdziale, to moje pierwsze opowiadanie więc nie będzie idealne, ale z biegem czasu będzie coraz lepiej.
Z góry dziękuję za wyrozumiałość.
CZYTASZ
Look back
Short StoryGdy David dowiaduję się prawdy oddala się od Medaline, lecz po jakimś czasie ich kontakt się poprawia w dość dziwny sposób. •meddalinee, 2018