အပိုင္း-၂

43 8 2
                                    

"ေဒါက္...ေဒါက္...ေဒါက္"

အေတာ္အတန္ နံနက္မိုးလင္းေနၿပီျဖစ္၍ အိပ္ယာမွထရန္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္အား ႏွိုးေနသူေရႊယြန္းအိမ္

2018ခုႏွစ္ ၏ 12လပိုင္း အစျဖစ္၍ တကၠသိုလ္ စတင္ဖြင့္ေနၿပီျဖစ္သည္။....

"ျခဴးေသာ္တာ အိပ္ပုပ္မ မိန္းမေရ...ထေတာ့ဟဲ့.. ေက်ာင္းသြားဖို႔မျပင္ေတာ့ဘူးလား"

အိပ္ယာမွႏိုးေနပါေသာ္လည္း အပ်င္းေရာဂါ စြဲကပ္လြန္းလွ၍ ေခါင္းအံုးအား မ်က္ႏွာေပၚဖံုးကာ အိပ္မေပ်ာ္ ေပ်ာ္ေအာင္လုပ္ေနသည္။..

"ဟာ..နင္က ဘာမွန္းမသိဘူး...အေစာႀကီး အိပ္ဦးမွာ လို႔..."

သူ႔ၾကည့္ရတာ ေက်ာင္းတက္ရတာ ေမ့ေနတယ့္ပံုဘဲ....စ ဦးမွ...

"ေအးေလ...နင္မထခ်င္လဲမထနဲ႔...ငါကအကုန္ျပင္ဆင္ၿပီးလို႔ေက်ာင္းသြားေတာ့မယ္...ငါေကာင္ေလးေတြနဲ႔ေတြ႕ရင္ နင္မနာလို မျဖစ္နဲ႔"

"ဟမ္...ဒီေန႔...."

ေဘးနားရွိဖုန္းမွ ေန႔စြဲ ႏွင့္ အခ်ိန္ကို ၾကည့္လိုက္ရင္းျဖင့္....

"ေရႊယြန္းအိမ္!!!ယုတ္မာတာေစာေစာစီးစီးမႏိွုးဘူး ေနာက္က်ေနၿပီ...."

"ႏွိုးတာမွ၆နာရီထဲကႏွိုးတာအိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး နင့္ဟာနင္ ျပန္အိပ္တာေတာ့ မတတ္ႏိုင္ဘူး"

အခန္းျပင္သို႔ အျမန္ထြက္လာၿပီးေနာက္ ေရခ်ိဳးခန္းသို႔တန္းေနေအာင္သြားေလေတာ့သည္။

ထို႔ေနာက္ ဝင္ၿပီးျပန္ထြက္လာသည္ဟုထင္ရေအာင္ ေရခိိ်ဳးသည္က လက္ဖ်ားခါဖြယ္...

"ေခ်းေျပာင္ေအာင္မတြန္းဘူး Ferryေပၚမွာ အနံ႔ထြက္ေနေတာ့မယ္..."😋

"မိန္းမ စတာမ်ားေနၿပီေနာ္...အဲ့တာနင့္ေၾကာင့္ နင့္ေၾကာင့္"

မိဘႏွင့္ အဆင္မေျပၾက၍ အိမ္ဝယ္ကာ အတူတူေနၾကသူ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္...

ခင္ၾကသည္ထက္ ပို၍ ခ်စ္ၾကကာ ေသေလာက္ေအာင္လဲ ရန္ျဖစ္ၾကသူ ႏွစ္ေယာက္...

ငယ္ေပါင္းမ်ားျဖစ္ၾက၍လည္း တစ္ေယာက္ အေၾကာင္းစံု တစ္ေယာက္သိၾကသည္။....

BUTTERFLYWhere stories live. Discover now