@lanedlymelek01
Saf iyilik belli bir süre sonra kaybolur. Değişiklik ve hareket ister. Aşk ise alışkanlık yaratır. Sonra ya iğrençleşir ya da sıradanlaşır. Nefret ise ölümsüzdür.
Dünüm de sensin, bugünüm de… Yarınımda seninle olacak, varlığım da yokluğum da… Sen istediğin sürece hayatımın merkezinde olacaksın. Benim sakladığım tüm hayallerim senin, benim her şeyim senin ve ben seninim. Bundan daha büyük bir mutluluk ise yok.
Müzik: Bilal sonses - İki kelime
Medyada Miray ve Miraç
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Her çocuk gibi bende annemin bana seslenerek öperek uyandırmasını isterdim. Ama dediğim gibi annemi bir trafik kazasında kaybettim. En önemlisi bu kasıtlı yapılan şey.
Son dokunuşları yapıyordum artık hazırdım. Çilekli nemlendiricimi sürerek hemen aşağıya indim.
Serpil teyzeyi gördüm ve hemen boynuna atladım. Özlemiştim annem gibiydi. Babam gülümseyerek bize bakıyordu. Babamın bu ruh değişimleri gerçi benide korkutuyor.
Kahvaltımı yaptıktan sonra Miraya mesaj atıp evden çıktım. Okula geldiğimizde yine bizimkiler banktaydı.
Anıl soru çözüyor Alya çözmeye çalışıyordu. Doğru ya bugün sınav vardı.
Sınıfa doğru giderken su almak için kantine yöneldim. Tekrar sınıfa dönerken sert bir şeye çarptım. Kafamı kaldırdığımda kahve gözlerle karşılaştım. Özlemiştim.
Ben Poyrazı gerçekten seviyordum
Neden mi ?" Birini sevmek için nedenin yoksa onu gerçekten seviyorsundur. "
Poyrazı sevmem için bir neden bulamamamıyorum.
Ama şu an tek merak ettiğim konu Poyrazın son görülmesiydi. O son görülme nedir ya?
- Poyraz
+ Efendim ufaklık
- Ufaklık deme bana
+ Ne diyeyim Aşkım mı ?
- Ya uff neyse
+ Hadi uzatma
- O son görülme ne Poyraz. Mahallenin sabah namazını sen mi kıldırdın.
+ He Deniz işim yok öyle yapayım dedim bende.
Beni günaha soktun.
Sanki hiç günah işlemiyor bu desende.
Aynen içses kendisi münafık.
- Ne
+ Ha. Yok bir şey hadi sınıfa gidelim."Tamam" diyerek beni kollarının arasına aldı ve sınıfa doğru ilerlemeye başladık.
Biz neydik şimdi ? Birbirimizi seviyor muyduk? Yoksa birbirimizi tanıyan iki yabancı mıydık ?
Ben bu düşüncelerle boğuşurken kendimi kapıyla burun buruna buldum. Bulmadım resmen çarptım. Herkes sırıtarak bana bakıyordu. Poyraz'da dahil. Miray'da dahil tabiki. Herkese sinir dolu bakışlarımı yollarken Miray'a doğru ilerledim.- Kanka aşk olsun ya kankan orada kapıya çarpıyor herkes sırıtıyor sen öylece duruyorsun durmak ne kelime sende onlar gibi sırıtıyorsun.
+ Kanka bir sakin ol. Çok komiktin ama. Hem Poyraz'da güldü.
- Şu an kabuğuma çekiliyorum. Rahatsız etmeyin
Arkadan bir ses ki bu Poyraz olmalı.- İyi geceler sakar
+ Ne yani şimdi de adım sakara mı çıktı?
- Yok canım bir sürü sıfatın var da bugün de bunu kullanayım dedim.
+ İyi bok yedin.
- Aaa sen gibi bir kıza yakışmıyor bu laflar.
+ Yakıştır o zaman.Öğretmenin girmesiyle gözlerimi o yöne çevirdim. Sıkıcı bir fizik dersinden sonra kantine inip tost aldık. Rüya normalde bu okulda okumuyordu ama Rüzgar kaydını buraya aldırdı.
Sınıfa girmemle 2 meteor görmem bir oldu. Poyrazı ikna edip Miray'la oturduk. Poyraz'da Miraç'la oturuyordu.
İsmini bilmediğim meteorlar bize dönüp
- Ben Emir
- Bende Emre
+ Memnun olduk ben Miray bu da arkadaşım Deniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COLDPLAY (Wattys2018)
Teen FictionAnnesini kaybetmiş Deniz ve annesinin katilinin oğlu olan Poyraz. Peki Deniz bunu öğrenecek mi ? Öğrense aşkından mı vazgeçecek intikam ateşinden mi ? Adam kuvvetli esen Poyrazdı kız ise kendi sularında boğulan Deniz.