Dimineata
Ma uit pe geamu din salon si observ o fata care seamana cu mine.Are paru albastru,ochii verzi si paru lung. Aceasta imi face cu mana si eu ca toanta i-am facut si eu.Am treziti pe Anca si iam explicat tot si ia ma crezut. I sa intamplat si ei asa doar ca il vedea pe tata. Noi nu stim cum arata parinti nostri. Azi e ziua in care ma externeaza deoarece avea nevoie de salon pentru operatie. Asa ca ne-am dus acasa,am despachetat lucrurile mele si normal ca acea camera in care stateam eu avea nevoie de o renovare.Am dat dulapu,patu si tot ce mai aveam eu pe acolo. Am dat tapetu jos si in partea din stanga am gasit o usa fara clanta. Acum o luna am gasit in pot o clanta si o cheie si m-am dus sa le iau si leam montat,din initierea mea credeam ca nu merge dar dafapt a mers. M-ia fost frica deoarece era intuneric. Am stat si am asteptato pe Anca si pe Lo apoi am intrat inauntru. In acea camera erau poze si amintirile familiei noastre,acolo era si un pat si o cruve si un televizor dar cel mai bizar lucru e ca nu era nici o urma de praf. Am luat cutiile si ne-am dus in bucatarie. Acolo erau poze cu doi adulti si tripletii lor. Bun,am aranjat camera,am vopsito in negru si alb si mai ales ca am aranjat altfel am lasat usa asa. Dupa ne-am dus la binica noastra si iam aratat pozele a zis ca ea este batrana si ca nu prea isi mai aduce aminte si nea mintit mereu. A zis ca adulti sunt parinti nostri si ca noi mai avem o sora doar ca a fost omorata de un criminal pe nume Angelo si ca tot acest criminal nea omorat parintii. De atunci am investigat in continuare cazu doar ca tot ce am putut gasi ca indici au fost doar pozele si o esarfa plina de sange care cred ca o purta sora noaatra inainte sa moara. A trecut de atunci un an si nam rezolvat cazu cu fantoma din camera mea sau cu sora moarta. Eu cu Lo am sarbatorit siua gemenelor noastre si da avem doua gemene amandoua sunt blonde una cu ochii verzi si alta cu achii albastri. Fata cu ochii albastri o cheama Amanda si pe sora ei o cheama Greisy.
CITEȘTI
Fantoma din camera mea
HorrorAceasta carte este facuta pentru cei care iubesc filmele si povestile horror