Środa
Dzisiaj mama obudziła mnie o 8:00. Ubrałam się, zjadłam śniadanie i wsiadłam do samochodu. Jechałam do lekarza. Gdy weszłam do ośrodka zauważyłam długą kolejkę. Mama powiedziała żebym usiadła, a ona zaraz wróci bo torebki z samochodu zapomniała. Zajęłam miejsce w kolejce i postanowiłam napisać do Karoliny. Gdy wyjmowałam telefon, nieznajomy brunet podszedł do mnie. I zaczął rozmowę.

L: Cześć! Jestem Leo.

Zastanawiałam się czemu nieznajomy chłopak mi się przedstawiła ale mu odpowiedziałam.

A: Cześć! Jestem Alex.

Patrzył na mnie przez dłuższą chwilę. Gdy ja też się przyjrzałam, zauważyłam że wygląda podobnie do jednego wokalisty z zespołu Bars and Melody. Więc odrazu mu to powiedziałam

A: Przypominasz jednego chłopaka z zespołu Bars and Melody.

L: Wiem bo ja nim jestem.

Chłopak zaczął się śmiać. Moja mama wchodząca do ośrodka przerwała naszą rozmowę. Leo cały czas na mnie spoglądał, a ja na niego. Nadeszła moja kolej. Weszłam do gabinetu. Przywitałam się i lekarz mnie zbadał. Powiedział ze to zwyczajna grypa i w następnym tygodniu będę mogła iść do szkoły. Wyszłam z gabinetu. Mama jeszcze została dlatego ja podbiegłam do Leo i wymieniliśmy się numerami. Weszłam do samochodu i wróciliśmy do domu. Była już godzina 16:00. Zjadłam obiad i poszłam do łazienki. Tam zadzwoniłam do Leo. Gadaliśmy przez około 30 minut. Dostałam od niego zaproszenie na Fb. Pisaliśmy do 1:00. Pożegnałam się z nim i poszłam spać.

Leo My Best FriendsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz