На сутринта Ейдриян беше на път за училище.Той не спираше да мисли за Луна...Той се отби до един магазин за да си купи 'Hell' .После пак тръгна към училище.Скоро той беше там .Разминаваше се с напълно непознати, но имаше чуството че някой Алфа е близо до него....на него му му прилоша....той бе потънал дълбоко в мислите си....
-Гледай къде ходиш,бе идиот!!!-това го извика едно момиче-по невнимателност Ейдриян бе я улял с hella си....
-Аз....много съжалявам-не исках!-каза притеснен Ейдриян.-той се изчерви ,но сякаш сърцето му спря-нейните очи станаха жълти-тя беше алфа....Тя се притесни и бързо го задмина....
По-късно Ейдриян свърши даскало не спирайки да мисли за това момиче....докато се прибираше той забеляза че някой върви зад него..След малко този някой се нахвърли върху него съборяйки го на земята.Това беше онова момиче което....бе като него...
-Никой не бива да разбира за втората ми същност ,но ти разбра и трябва да те унищожа!-извика момичето превръщайки се в бял вълк насочвайки нокти към него....Ейдриян я отблъсна от себе си и се превърна в черен вълк ръмжейки й.Тя се уплаши ,но после се затича към него опитвайки да го захапе за врата, но Ейдриян се обърна рязко поваляйки я на земята...Бяха до гората...тя го блъсна и се затича към гората...Той също се затича гонейки я...беше тъмно и Ейдриян я изгуби от поглед...той продържаваше да тича търсейки я ръмжейки...той чу че подмина две светли фигури и чу скимтене-той се върна и видя как Луна как е захапала другата бяла вълчица зад врата която Ейдриян търсеше..
-Луна остави я...-каза той на вълчи език.
Луна я пусна-бялата вълчица бе пълна с рани скимтейки докато лежеше на земята.Нещо в Ейдриян просветна...яроста му се изпари...той се затича към ранената бяла вълчица и бързо облиза раните й лягайки до нея....Бялата вълчица отвори леко очите си забрявайки яростта вътрешно изчервявайки се....Щом Ейдриян видя че е будна й се усмихна.
-Съжалявам че реагирах така....-каза бялата вълчица на вълчи език.
-И аз също...Как се казваш?...
-Лора,а ти?
-Аз съм Ейдриян а това е Луна -каза той поглеждайки към нея.
Сърцето на Луна сякаш се разби поглеждайки искрата между Лора и Ейдриян....тя го харесваше ,но.....
Луна наведе глава обръщайки се и бавно отиде навътре в гората а Лора и Ейдриян не забелязаха че я няма.....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Trio Alphas(ЗАВЪРШЕНА)
LobisomemРазказва се за момче на име Ейдриян който е върколак ....Самотен водейки човешки живот през деня а през нощта отива в втория си дом-гората.Там среща Луна-тя е като него.Те са израснали заедн но после са се разделили... .......... Ейдриян среща момич...