Planul

408 10 1
                                    

Era începutul verii în a doua săptămână a lunii Iunie, afară era un soare arzător, iar cerul era senin. În timp ce mă plimbam, mă întâlnesc cu un prieten de-al meu, pe nume Andrei, un pusti in clasa a 7-a la fosta şcoala unde învăţasem si eu. În timp ce vorbeam noi de cum am terminat cu şcoala mă întreabă:

-Mă tu ce faci vara asta? intreabă el rânjind.

-Ăăăă, nu ştiu. Dar tu ce o să faci?

-Aş avea în gând sa plec in mai multe vacante cu apropiatii, familia.

-Aha. Hai că mi-ai dat o ideie, ce ar fi dacă am face o mica excursie cu prieteni nostri?

-Da, dece nu, dar pe cine chemăm?

-Mă găndeam la Vali, la Octa, Dragoş sau Chiri, aşa îi mai spunem noi. Căt vorbim cu părinţii despre ideea noastră ne mai gândim noi, OK?

-OK!

Între timp îl sună mama lui şi îl cheamă acasă să mănânce, ne salutăm şi plecăm. Cât mergeam eu acasă m-a sunat mama să mă întrebe ce fac.

-Ce faci mă, ai terminat cu şcoala?

-Da!

-Am auzit că ai rămas corijent la română!!, spune cu un accent ciudat.

-Ce ai! Ai înnebunit! Eu nu am rămas nici odata corijent la ceva si nu o să rămân.

-Hai că am glumit si eu.

-OK! A, să ştii că merg si eu cu băieţii intr-o mini vacanţă, esti de acord?, întreb eu puţin stresat.

-Da! De ce nu aş fi, eşti major, fă ce vrei.

-OK! Hai că am ajuns acasă mai vorbim. Pa!

-Pa! Te pup!

-Şi eu te pup, Pa!

Intru în casă, deodata pisica mea neagră sare pe mine de bucurie, eu îi dau vreo 2 să mă lase in pace, apoi fac un duş şi mă schimb în ceva comod, un tricou albastru şi o pereche de pantaloni scurţi verzi. Mă pun sa mănânc şi apoi adorm vreo 2 ore.

Mă trezesc, era ora 4:25 nu mai stau mult pe gănduri şi îi sun pe prieteni să văd ce fac. Cât m-am învârtit eu prin casa, mă sună Vali şi îmi spune ca e de acord sa vina cu noi, dar vrea să o ia şi pe iubita lui Laura şi am fost de acord.

Am ales ca dată a plecarii, o zi de duminică, aceasta căzând pe 29. O să stăm până vineri, iar sâmbătă dimineaţă la primele ore să plecam. Deci o să avem 5 zile pline de distractii. Dupa ce am vorbit cu Vali, mă sună si Octa să îmi spună că vine si el, dar tot cu iubita şi am fost de acord. Şi am început sa discutăm cine mai vine.

-Cine mai vine? întreabă curios.

-Mă, hai bai bine să ne întâlnim cu toţii şi să vorbim cine vine şi cine nu, OK?

-OK! Unde ne întalnim?

-Pe bancă la Andrei.

-OK! Hai pa!

-Pa

Ajung pe banca lui Andrei, acolo erau deja Vali, Octa si Chiri. Acesta, ca de obicei zambea ca prostu' de te facea şi pe tine să râzi :-).

-Iar zâmbeşti mă? întreb eu ironic.

Chiri râde in continuare.

-Şi Cătă, cine vine? întreaba Octa nepăsător.

-Pai, Tu(Octa), Chiri, Vali, Laura, Petruţa şi Andrei momentan. Doar daca nu vreţi şi voi să mai vină careva.

-Lasă Cătă aşa, să fim doar noi, zice Vali.

Şi suntem cu toţii de acord. Apoi alegem să mergem la Busteni, la o cabană.

Dupa vreo săptămână jumate-două...

Mai erau 3 zile până să plecam, astfel ne facem toţi bagajul. Eu in al meu mi-am pun pasta de dinţi, periuţa, pe scurt tot ce e de igiena intimă; 4 tricouri, 2 hanorace, o geacă, o pereche de adidaşi şi o pereche de papuci. In rucsac imi pun nişte gustari, o apa, un pachet de carţi pentru orice eventualitate si bine-nteles încărcătorul si aparatul foto.

Îi sun pe baieţi să văd dacâ şi-au fâcut bagaju'. Din toţi mai îl avea de terminat Chiri, bineînteles a fost ajutat de mama lui. A doua zi era ziua plecări, dimineată la ora 6 era plecarea, iar noi ne întălneam la autogara la 5:45. Fiecare avea o faţă în el de îţi venea rau. Am plătit drumul, ne-am urcat in microbuz si ne-am aşezat în spate cu toţii, bagajele cu haine erau în spate,iar cu mine aveam rucsacul cu măncare. In microbuz mai erau un grup dar nu am intrat in vorbă cu ei. Şi astfel am începutut călătoria de câteva ore...

O calatorie primejdioasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum