Ajungem la o benzinărie, facem plinul, restul intră în magazinul benzinăriei, iar eu ramăn afară să privesc peisajul. Acesta era unul destul de ciudat: din partea de unde veneam noi era frumos: pe partea cu benzinăria era o câmpie goală, iar pe cealaltă parte era un mic sat, cu vreo 20 de case, unele mici, iar altele mari şi noi. Când mă uit in direcţia opusă, îmi apare un bătrân din senin. şi îmi spune cu un accent înfricoşător:
-Întorceţi-vă!
Răspund eu puţin panicat:
-De ce?
-Tinere, eu la vârsta mea, am auzit si vâzut multe întamplări: bune, rele si foarte rele, iar zona in care vă îndreptaţi voi este una...
Deodata trec 2 maşini cu viteză din spre zona unde mergem noi şi îl întreb eu pe bătrân:
-Aşa circulă pe aici maşinile? întreb eu râzând.
-Nu e de ras băiete! îmi spune bătrânul foarte serios.
-S-a întâmplat ceva? întreb eu curios.
-Da! De fiecare dată când un grup, două merg la acele "cabane",se întâmplă lucruri groaznice.
-Ce lucruri? întreb eu speriat.
-Mă tem să îţi spun tinere, cred că ar trebui să vă întoarceţi cât mai puteţi.
-Dacă tot aţi adus vorba de lucruri rele, ce se întâmplă până la urmă în acea zonă? întreb eu cu încredere.
-Acum un an, un grup de tineri la fel ca voi, spuneau că se duc la o cabană într-o vacantă, dar după vreo 3 zile se întorc speriaţi şi opresc să alimenteze şi îl intreb eu pe unu' din ei: "Ce s-a întâmplat?"
Acesta îmi spune că din grupul lor au dispărut unu' câte unu', alţi au auzit sunete ciudate. Cât îi căutam noi pe prietenii noştrii, am văzut un bărbat în negru înfricoşător şi o persoană moartă, legată de un copac. În momentul acela, am fugit şi iatăne aici... Dar acesta a fost primul grup care a paţit aşa ceva, au fost şi altele, un exemplu ar fi cel de mai devreme cu cele 2 maşini...
-Dar nu a sunat nimeni la poliţie?
-Da! Dar poliţia nu a găsit nici o urmă. Deci daca nu vreţi să paţiţi ce au paţit şi restu', nu v-ă duceţi!
Îi mulţumesc bătrânului de sfat şi mă duc sa le vorbesc şi celorlalţi despre ce mi-a spus bâtrănul.
-Vali, Octa, chemaţii voi pe toţi, chiar şi pe şofer până la mine.
Au venit cu toţii şi înteabă Chiri:
-Ce s-a întâmplat Cătă de ne-ai chemat pe toţi?
-Ascultaţi, nu vreau să vă stric vacanţa, dar cred ca nu e bine să mergem.
-De ce? întreabă Bogdan curios.
-Am vorbit cu un bătrăn, care cunoaşte zona şi mi-a spus ca la cabane s-au întâmplat lucruri groaznice, precum răpiri, omoruri şi multe altele.
-Ascultaţi-mă! spune Vali cu încredere.
-OK! răspundem toţi.
-Eu zic să mergem până acolo totuşi, măcar să vedem cum este şi dacă e sa întâmpinăm probleme, plecăm imediat, doar dacă sunteţi de acord cu ideea mea.
Am fost cu toţii de acord, ne-am urcat în microbuz şi am plecat spre cabană. În timp ce mergeam, nici unul dintre noi nu a mai scos nici un sunet tot drumul, apoi ne spune şoferul că mai avem 10KM până la cabane.
Am mai mers apoi 1KM şi intrăm într-o pădure deasă, unde...
CITEȘTI
O calatorie primejdioasa
PertualanganEste vorba de un grup de tineri care au probleme imediat ce ajung la cabana... Primele capitole nu or sa fie asa interesante, dar din capitolul 5 incepe distractia... Daca v-a placut da-ti like, share sa vada si prietenii vostri, multumesc celor ce...