God in water 15+

6.1K 227 20
                                    

Šla tam. Jako vždy. S velkou sportovní taškou přes rameno a lehkým poúsměvem na tváři vešla do prosklenných dveří do posilovny. U recepce jen rychle vytáhla svou věrnostní kartu a recepční jí pokývnutím hlavy poslala dál do útrob budovy. Zamířila tedy hned do šatny, kde se převlékla do sportovního tílka a kraťasů a s vlasy v drdolu a lahví vody v ruce vplula do první místnosti, kde byly jen velké a těžké stroje a činky, které jí nikdy příliš nezajímaly. Měla v plánu jen rychle projít až k rotopedům a běžícím pásům, ale v tom okamžiku spatřila jeho.

Byl vysoký, velmi vysoký. Mohl být tak o dvě hlavy větší, než ona. Dlouhé černé vlasy měl stažené do ležérního drdůlku u krku, aby mu nepřekážely při cvičení. Jeho ostře řezaná tvář s dokonale rovným nosem a drobnými, úzkými rty se stahovala námahou, když zvedal činku, stejně tak jako se napjaly svaly na jeho předloktí. Přes přiléhavé tričko s krátkými rukávy se rýsovala jeho atletická postava. Páni, to je kus, pomyslela si, když kolem něj procházela. Zachytil v zrcadle její pohled a krátce se na ni ohlédl, přičemž zahlédla jeho pronikavě modré, hluboké oči. Pousmál se a vrátil se k činkám. My dva se ještě uvidíme, problesklo mu hlavou a po tváři se mu rozlil úšlebek.

***

Rychle, hlavně rychle. Spěchala do sprch. Chtěla tam být co nejdříve, protože vyloženě nenáviděla ten pocit olepenosti po cvičení. S úlevou si oddechla, když před sebou spatřila vytoužené dveře. Rychle do nich vklouzla, do skříňky uložila své věci a poté vběhla do široké čtvercové místnosti s  modrými kachličkami na stěnách, podlaze i stropech a s šesti sprchami. Rychle se vysvlékla ze svého oblečení a užívala si horký proud vody, dopadající na její kůži.

Jeho kroky zněly chodbou. Sakra, kde jsou ty sprchy, přemítal, zatímco bezúspěšně bloumal kolem sebe. Najednou však spatřil nějaké dveře, zpoza kterých se linul zvuk tekoucí vody. Bez přemýšlení vstoupil dovnitř. Naskytl se mu vskutku zajímavý pohled. Ta dívka, která se na něj předtím usmála, tu teď stála před ním a sprchovala se.

"Já věděl, že se potkáme," usmál se, očima hltajíc každičký kousek jejího těla. Trhla sebou a pokusila se rychle zakrýt rukama. Byl to on! Ale už bylo pozdě. Už viděl všechno, co mohl. A ne, že by se měla za co stydět.

"Docela jsem s tím počítala. A doufala v to," sklopila pohled. Přistoupil k ní a rychle vypnul vodu. Pohlédla mu do ledově modrých očí a utápěla se v nich, zatímco jí jeho ruce dopadly na boky, čehož si ani nevšimla. Chtěla je setřást, ale jakmile ucítila, jak se jeho prsty natáhly po její jemné kůži, ihned si to rozmyslela.

Lokiho ruce na chvíli zmizely, ale jen proto, aby si mohl stáhnout triko a odhodit jej do rohu. Očima visela na jeho naprosto dokonalém, atletickém těle. Jeho ruce se poté okamžitě vrátily na své místo a jeho tvář se naklonila k té její.

"Mimochodem, já jsem Loki," zašeptal ještě předtím, než jí políbil. Na chvilku ztuhla, ale nakonec se poddala jeho sladkým, podmanivým rtům a dobyvačným polibkům. Jeho jazyk si zakrátko našel cestu i k tomu jejímu. Chvíli spolu zápasili, ale Loki měl jasnou převahu. Rukou mu přejela mezi lopatkami a poté obě své dlaně přemístila na jeho vypracovanou hruď, po které mu přejela až k podbřišku. Její prsty se zaklesly o lem jeho kraťasů.

Trochu se pod tím dotykem zachvěl a ona se jen usmála. Přejela mu dlaněmi přes břicho a hruď a lehce jej chytila za bradu. Malinko se odtáhla.

"Těší mě, Loki," zašeptala s pootevřenými ústy. Špičkou jazyka mu lehce objela horní ret. Loki se ale rozhodl na nic nečekat, chytil jí za ramena a vlastním tělem přimáčkl ke zdi. Jeho ruce jí spočinuly na bocích. Přitáhla se k němu v dalším hladovém polibku, ruce mu omotajíc kolem krku. Zamotala mu prsty do sametových černých vlasů a zatáhla. Bolest jej donutila zaklonit hlavu a přivřít oči. Vytáhla se na špičky a políbila jemnou kůži na jeho krku. Rychle zvedla pohled, aby se podívala, jak se to Lokimu líbí. Ten jen bezmocně stál se zavřenýma očima a pootevřenými rty, ze kterých se mu draly tiché slastné steny. Ušklíbla se. Její rty doslova tančily po jeho krku stále níž. Otevřela oči a sledovala kapku vody, která mu stékala po klíční kosti. Pomalu jí slízla a poté Lokiho chytla za lem kalhot, přitáhnouc si ho tak blíž k sobě a znovu zamířila k jeho ústům, aby si je opět přivlastnila. Věnovala mu vášnivý polibek a lehce ho kousla do rtu, přičemž ucítila na jazyku chuť jeho krve. Loki svraštil obočí. Tohle už se mu přestávalo líbit. Bolest...musel uznat, že to bylo vzrušující, ale nebyl na nic takového zvyklý a proto ho to značně vyvedlo z míry. Trhl hlavou do strany, aby se dostal z dosahu jejích rtů. Koutkem oka se na ní podíval. Pohledem doslova skenovala jeho krk, na němž mu vyvstala krční tepna, která pod kůží zřetelně tepala. Rozhodla se, že to zkusí znovu a přitiskla na ní své rty. Vnímala šimravý tlukot jeho srdce, nyní zrychlený vzrušením. Se zavřenýma očima na chvíli nehnutě spočinula se rty na jeho krku, ruce kolem Lokiho pasu. Loki si nakonec jen povzdechl a oddal se příjemným pocitům. Udělal další krok směrem ke zdi. Její záda narazila na kachličky za sebou. Sykla bolestí.

God in water 15+ [Loki CZ FanFic]Kde žijí příběhy. Začni objevovat