//2.BÖLÜM//

1K 80 7
                                    

➰Şuraya(yoruma)kitaba başladığınız tarihi bırakabilirsiniz➰

&Seeeelllaaaam!Ben Geldim❤Arkadaşlar biliyorsunuz ki bu benim ikinci hikayem ve hu hikayeye başlarken çok güzel sonuçlar aldım baya güzel yorumlar baya güzel düşünceler bu yolda desteklerinizi hep bekliyorum OYLAYIN✨&

Acı Annesizliğin Ardından Bir Ay Sonra;

Yavuz________

Ardımda bıraktığım günler,haftalar,tam tamına toplam eden bir ay...Annesizlik imtihanında çok kötü ilerliyorum,Tanrım,bugün yine hata üstüne hata yaptım,çalışmam gereken projeyi berbat ettim,yanlış işler,yanlış zamanlar.Annem benim bir parçamdan çok bir bütünümmüş onu anladım,insan annesiz kalacağına kolsuz bacaksız kalsın daha iyi,şunu öğrendim ki annemli günlerimde annem benim kolum, ve bacağımmış onlarsız kalsaymışım daha iyiymiş.Ve bunlardan ziyade beynimin içinde yankılalan,duyduğum en fazla kelime "Bahar Kutlu,o tatlı kız bana çok benziyor o aynı ben gibi,ilk görüşte beşik kertmeni ben zannedeceksin..."Düşünüyorum,vardığım sonuç bildiklerimden fazla değil,annemin ölüm gibi uyandığım kucak,kokladığım koku annemdi,annemden ziyade annem zannetiğim "Dr.Bahar Kutlu"idi.Daha bilmem kaç tane Bahar Kutlu vardır dünyada,o doktor olacak değildi ya,Tanrım bir de gerçekten anneme benziyor,bu o olma olasılığını arttırıyor;kendime olasılık biçmeye çalışyorum...

Yavuz'un odasına sinirli bir geçiş yapan Fethi:

"Ya Abi ne bağırarak konuşuyorsun ya,şurda iş yapıyoruz,aklımı veremiyorum işe"

"Ne?Yemin Et lan,ben sesli mi konuştum"

"Anlamıyor musun abi diyorum ya,ha onlardan ziyade şu düşündüğün şanslı "DOKTOR"da kimmiş?"

"Kim olacak oğlum,boşver iş ile ilgiliydi,hadi sen işine baksana"

"Tamam bakalım,zamanla anlaşılır"

Fethi odadan çıkarken sesli olarak 3'e kadar sayar:

-Biiiir,ikiiii,üü...

"Ulan Fethi,lan benim beşik kertmem varmış,ben ne yapacağım"

"Nee,doğru mu duydum ben,senin bir beşikertmen var?"

"Evet ulan evet,annem bana son nefesinde anlattı,o kızı bulupta evlenmezsen bana o mezarda rahat uyku olmaz,dedi"

"Annem annem,e abi durum buysa...."

"Fethi bir de anneme benziyormuş kız,hatta gördüm lan,beni sakinleştiren doktormuş"

"Vallahi mi!Ben kadının yaka kartına bakmamıştım,sadece elmacık kemiklerine ve,sıradışı yüz hatlarına bakmıştım"

"Lan doğru konuşsana...."

"Ne ile doğru konuşayım Yavuz abicim,müstakbel eşinle mi,beşiktermen ile mi,annem diye sarıldığın doktorla mı?"

"Oha lan,bir de sarıldım mı?Yok ya ben yapamayacağım,bir yandan da yapmak zorundayım hadi vasiyet diyeceğim ama bu ondan da beter,zorunlu resmen"

"E ne yapacaksın,kader Allah benim kaderimden almış sana vermiz güzel kadını"

"Lan şerefsiz,çık lan odamdan"diyerek Yavuz Fethi'ye yastığı fırlatarak çıkarır

/////////////////

Yavuz bir hışımla sarıldığı telefonla şirket görevli yardımcısı olan Behlül'ü arar:

"Behlül,bana ×××××× Hastanesinden Bahar Kutlu isimli doktorun numarasını at"

"Tamamdır Yavuz Bey"

______Yarım saat sonra_________

Fethi:

"Abi ne telefonda konuşacaksın,gel kaçıralım diyorum işte sana,sen yok medenice konuşalım diyorsun"

"S**tir lan evlenme vaadi ile insan mı kaçırılmış,sonra sicilime falan işlenir senin gibi yarım akıllı yüzünden,bir kadın için işimden olmayayım"

"Tamam abicim sen git medenice konuş sen benim beşik kertmemsin,annem dedi benimle evleneceksin de,sonra tokadı yüzüne ye ve asla da kızla görüşeme,ben olsam iki dakikada etkilerim kızı"

"Sus lan sus numara geldi herhalde Behlül arıyor"Buldun mu Behlül numarayı"

"Aman Behlül maman Behlül"(Fethi sırıtarak odadan çıkmak için adımlar)

"Bir dakika Behlül*diyerek Yavuz telefonun ses kısmını göğsüne dayar*"S**tir git lan odamdan*(Yavuz)

"Ben kaçar behlül kovalar"(Fethi)

___
"Tamamdır Behlül saol,hayra girdin"

"Yavuz Bey yeni yengemiz mi,hayırli olsun"

"Lan gerizekalılar beni ne ara karıyla gördünüz,kapa lan telefonu"

Yavuz Doktor Hanım Bahar Kutlu'nun numarasını tuşlar

Telefon Açılır:

"Aa şey,ben Dr.Bahar Kutlu ile mi görüşüyorum?"

"Evet ben Bahar Kutlu,buyurun?"

"Şey ben,Mimar Yavuz Karasu"

"Pardon?"

"Şey ben...Annemin vefat günü sizi annem zannetmiştim,hatırladınız mı?"
"Ah pardon Yavuz Bey di değil mi kardeşiniz söylemişti,çok özür dilerim.

"Hah,Bahar Hanım sizle görüşebilir miyiz,size söylemem gerekenler var"

"Aa,şey,peki olur"

"Tamam o zaman,ben sizi ×××× restauranyın da saat 6:00'da bekliyorum"

"Peki o zaman iyi günler Yavuz Bey"

_______2 saat sonra________

"Abi bu ne şıklık ya,güzel yengemle mi buluşacaksınız?"

"Sus Allah'ın malı sus rezil etme"

"Abi bak senin öküzlüğünü bildiğim için ne getirdim ta ta ta ta"

"Lan çiçek mi getirdin sen bana,gerizeklaı sen ne zannediyorsun lan beni"

"Oha abi iyi misin ,Bahar'a vermen için getirdim"

"Haa,tamam,yuh lan o daha da beter"

"Alıyorsun bunu eline ve Bahar'ın yanına gidip açıklıyorsun her şeyi,kendini sevdirip,zaman tanıyorsun ona"

"Allah'ım al canımı al nolur al"

________Yarım Saat Sonra_________

Yavuz;

İçimdeki bilinmezlik hisli ile restaurantın bir köşesinde oturuyorum;içime pısmış,herkese nasıl gözüksem de iyi gözüksem de etrafa içimde ki yalnızlık hissi ile oturuyordum.Kim bilir neler olacaktı,bu yerine getirmem gereken annemin zorli vasiyetini Bahar nasıl karşılayacaktı,zorlayacak değilim de ya!
Bir an bu düşüncelerle boğuşurken gözün kamaştı,sanki bir melek giyinip kuşanıp,cennetten yanıma inmişti,yaklaştıkça farkettiğim yüz hatları,Fethi'nin de dediği kadar güzel yüzlü,kaşında ki hafif sıyrık;paha biçilmez kalemle çizilmiş gibi dudakları ile,evet evet bu o doktordu,belki ömrümü paylaşacağım kadın...!

"Yavuz Bey duymuyor musunuz,Merhaba diyorum?"

Daldığım düşünceler arasından öteden yanımda beliren abideye bakı verdim,utancımla:

"Aa,pardon Bahar Hanım,dalmışım da"

"Belli,dalmışsınız uzaklara,neyse tekrar söyeleyim kendinizden geçince söyleyemedim,başınız sağolsun!"

"Saolun Bahar Hanım"

"Peki konuya gelebilir miyiz,buraya gelme sebebimiz neydi?"

"Peki,geleyim,benimle evlenin!"

"Pa-paardoon"

"Bah...Bahar Hanım!Yardım edin,ambulans çağırın"


Aşk-ı KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin