Je ráno 7:30 došlaka zaspala som!
Rýchlo rýchlo rýchlo!
Obliekla som si čo som vytiahla ako prvé zo skrine. Sivé vyťahané tričko,čierne rifle a obula som so sivo-biele lacné tenisky. Nikdy som moc na módu a podobne veci nebola. Bola som skôr sarkasticka samotárka. Nemala som kamošky pretože sa mi všetké zdali ako falošné fľandry a chalani sa mi zdali akoby potrebovali vykefovat všetky slečny naokolo. Takže už asi ako tušíte som obľúbená nebola.
Rýchlo som vybehla z domu a bežala som do školy. Školu som našťastie nemala ďaleko. Cca 7-10 minút od domu. Chodím na gymnázium. Nebaví ma to tam. Všetci sú tam falošný,všetké dievčatá sú lacné slečny a skoro všetci chalani sú feťáci. Takže žiadna sláva. Vyprosujem sa do nebies nech už mám osemnásť a vypadnem odtiaľto.
Vbehla som do triedy. Práve vtedy začalo zvoniť, stihla som to ltt.
Prvú hodinu sme mali Matiku s triednou. Bolo to ako zatrest pretože bola nesmierne prísna.
Vošla do triedy a spolužiaci sa postavili na pozdrav.
Ja som ešte nemala vybraté knihy a pomôcky na hodinu. Rýchlo som to všetko z tašky vyťahovala.
"Posaďte sa prosím"
Všetci si sadli. Mala som skvelý výhľad pretože som sedela v prvom rade od dverí celkom v zadu.
"Koľkí chýbajú?"
"4 pani učiteľka" ozval sa v predu jeden šprt."Chcem vám niečo oznámiť" povedala triedna a všetci na ňu upreli oči.
"Mal by k nám nastúpiť nový žiak. Volá sa Jack. Jack Pikas. Mal by prísť za necelú hodinu"Matika prešla ľahko dnes učka upustila zo skúšania a venovala sa svojim zápisom v klasifikačnom zázname.
Odrazu zazvonil telefón
"Prosím"
Niečo ďalej rozoberala s dotyčným pri telefóne a asi po štyroch minútach zložila.
"Žiaci o malú chvíľu tu bude Jack."Chcem vás poučiť skúste ho pochopiť nebude to mať ľahké. Prestúpiť na druhú skolu je stále namáhavé. Skúste ho medzi seba prijať"O necelých 10 minút niekto zaklopal na dvere.
"Ďalej prosím"
Do triedy vstúpil vysoký, chudý chalan s bradkou v mikine,čiernych roztrhanych rifliach a teniskách.
Všetké spolužiačky na neho čumeli ako na zjavenie.
"Nájdi si miesto povedala triedna"
Všetky stoličky boli obsadené a keďže som sedela sama tak si prisadol ku mne.
"Môžem?"
Na stoličke som mala vyložene nohy. Zdvihla som na neho zrak.
Prikopla som mu stoličku nech si sadne.
"Ty toho asi nenahovoriš"povedal a popritom sa na mňa pozeral a mierne sa usmieval.
Pozrela som sa na neho mojimi chladno-modrymi očami a povedala som mu:" So mnou si nezačínaj. Po škole je mnoho dievčat ktoré ti nájdu fet a určite ti aj ponúknu svoju prácu." A prosím ťa stiahni sa nechcem aby si ma obmedzoval." Som zvyknuta na samotu. Tak si daj odstup"
"Hmm si milá" doširoka sa usmial.
YOU ARE READING
My french kisses, his love skills
RomanceRomantický príbeh opisujúci život dvoch mladých ľudi. Sedemnásťročná Rossa a osemnásťročný Jack si užívajú mladé, krásne chvíle. Jedného dňa ich nudný školácky život prestane baviť a rozhodnú sa oddať sa svetu. Romanticko-dobrodružny príbeh vás nene...